Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC3 gestopt met uitzenden, komt er een vervangende zender?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC3 gestopt met uitzenden, komt er een vervangende zender?

    Sinds vandaag is BBC3 gestopt met de uitzendingen wegens de bezuinigingen die de BBC aan het doorvoeren is.

    Ik neem aan dat de zender binnenkort ook uit het aanbod van Delta zal komen te vervallen. Is er ook al iets bekend of er een vervangende zender zal komen? De vrijgekomen bandbreedte kan vast wel gebruikt worden voor een nieuwe zender :8

  • #2
    Het is bij mij niet bekend of er een vervangende zender komt en zo ja welke dat dan zal zijn. Ik heb deze vraag even neergelegd bij de partij die hier over gaat en kom daar later op terug.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Hee, deze vraag is nog niet beantwoord maar is nu wel zo gemarkeerd, wat raar.

      MatthijsL weet je al iets meer?

      Reageer


      • #4
        Hoi Marco77,

        Matthijs heeft gezegd dat het op dit moment nog niet bekend is, zodra er bekend is of er een vervangende zender in plaats komt van BBC3, zal dit gecommuniceerd worden

        Reageer


        • #5
          En zolang er nog niets gecommuniceerd is, dan is de vraag toch nog niet beantwoord?
          Dat het even kan duren is niet erg, maar in de tussentijd blijft de vraag nog wel open staan.

          Reageer


          • #6
            Prima, zoals je ziet heb ik het antwoord weggehaald

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Marco77
              En zolang er nog niets gecommuniceerd is, dan is de vraag toch nog niet beantwoord?
              Dat het even kan duren is niet erg, maar in de tussentijd blijft de vraag nog wel open staan.
              Hoi Marco77,

              ik ben een tijdje ziek geweest waardoor ik je geen update heb kunnen geven. Er wordt momenteel gekeken of er een vervangende zender komt voor BBC 3, maar het is nog niet bekend welke zender dit dan zal worden en wanneer deze vervangen zal gaan worden.

              Zodra wij hier meer over weten zullen wij jullie informeren.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Hee Matthijs, bedankt voor je reactie.

                Jammer dat er nog niets bekend is, ik hoop dat er iets gedaan wordt met de vrij gekomen bandbreedte.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Marco77
                    Jammer dat er geen enkele Engelstalige zender bij zit. Verder wel een prima uitbreiding!
                    Er zijn idd nog wel enkele interessante Engelse kanalen zoals oa Channel 4 en ITV. Via de satelliet worden deze free to air uitgezonden. Maar ik denk dat het gezien de uitzendrechten niet zal gebeuren dat wij deze zenders ook kunnen gaan doorgeven. Ik ga het wel even navragen bij de verantwoordelijke afdeling, want niet geschoten is altijd mis.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X