Heb sinds de werkzaamheden bijna geen zenders meer kan ookmnergens een telefoonnummer vinden om jullie te bellen wat kan ik doen
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Zenders kwijt na frequentiewijziging
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Smartcard uit de CI+ Module, dan de CI+ Module uit de televisie halen. In het geval van een decoder de Smartcard uit de decoder halen dan de decoder enkele minuten van de stroom af te halen.
De CI+ Module zonder kaart terug in de televisie steken, wachten tot de televisie deze herkend (De meeste televisies geven hier een melding van, maar niet allemaal), dan pas de Smartcard erin steken en dan zoeken naar kanalen. Hetzelfde met de decoder; Eerst opstarten dan pas de Smartcard erin.
Sommige televisies moeten eigenlijk eerst hun vaste signaal verliezen voordat ze die echt opnieuw gaan zoeken. Samsungs doen dit meestal zelf, maar Phillips (bijv) doet dit meestal niet.
Reageer
-
Op deze pagina vind je nog meer informatie over de frequentiewijziging.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door CarolineOp deze pagina vind je nog meer informatie over de frequentiewijziging.
Edit moderator: Het is de duvel ik weet het zekerHet werkt weer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door azddOorspronkelijk gepost door JosWelk merk/type tv/decoder gebruik je en welke zenders ontvang je nog wel?
Heb Philips tv heb wel npo 1,2,3 in HD maar alle andere zenders van rtl sbs etc in HD niet wel gewoon ook de extra zenderpakketen niet.
Laat je tv nog eens naar de zenders zoeken, maar volg dan de stappen die yoricktm enkele dagen geleden hierboven heeft vermeld.
Lukt het dan wel?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer