Oorspronkelijk gepost door Jort
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Frequentiewijziging Digitale TV vanaf 3 februari
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door fredlooNa een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling? Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door fredlooNa een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling? Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door fredlooNa een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling?
Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer