Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Frequentiewijziging Digitale TV vanaf 3 februari

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Jort
    Beste bezoeker van het Serviceforum,

    DELTA heeft in de nacht van 2 op 3 februari werkzaamheden uitgevoerd op een aantal digitale zenders. Dit ter verbetering van onze digitale tv dienst en met het oog op de toekomstige ontwikkelingen.

    Wat wijzigt er voor u? Wat kunt u zelf doen?
    Heeft u toch problemen met de ontvangst van deze zenders, laat uw televisie of digitale ontvanger dan automatisch opnieuw naar zenders zoeken via het menu (raadpleeg hiervoor indien nodig de handleiding van uw tv of digitale ontvanger).

    Hoe stelt u de zenders opnieuw in voor:
    • Panasonic
      Menu > Instellingen > Dvb-c afstemmenu > Zenderlijst updaten
    • Samsung
      Menu > Zenders > Automatisch afstemmen > Start > Controleer of uw frequentie en netwerk-ID nog goed staan ingesteld > Scannen > Het afstemmen van uw zenders kan maximaal 30 minuten duren > Sluiten

    De zenders waarop deze werkzaamheden plaatsvinden zijn:

    Zenders Standaardpakket
    • RTL 7 HD, RTL 8 HD, Zender van de Maand, DisneyXD/Veronica HD,Family 7, NET5 HD, 538 TV, Animal Planet HD, Eurosport HD, Discovery HD, Nickelodeon HD, NPO 101, NPO Cultura, SBS9, TV5 Monde, Omroep Brabant, TV Rijnmond.

      Zenders Pluspakket
    • 192 TV, FOXlife, OUTtv, Food Network, HISTORY HD, Lite TV, AMC, Nick Hits, NostalgieNet, Syfy, Comedy Central Family, Fashion TV, Travel Channel, TV Oranje

      Zender Fox Sports
    • FOX Sports 5 Eredivisie FOX Sports

      Zender Erotiekpakket
    • Hustler TV

      Zender Buitenlandpakket
    • BBC CbeeBies/BBC 4

    Heeft u hulp nodig bij het zoeken van de zenders?
    Reageer dan op dit topic met het merk televisietoestel wat u heeft en wij helpen u graag verder.
    Na een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door fredloo
      Na een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
      Hoi fredloo,

      Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling? Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Oorspronkelijk gepost door fredloo
        Na een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
        Hoi fredloo,

        Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling? Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Oorspronkelijk gepost door fredloo
          Na een aantal weken nog steeds geen SYFY, heb inmiddels alles geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten, opnieuw zenders zoeken, splitter eruit, en ga zo maar door. Wat is de reden?
          Hoi fredloo,



          Er zijn wat zenders van frequentie gewisseld, hierdoor zijn AMC en SYFY in een gebied terechtgekomen wat beinvloed kan worden door 4G straling. Dat kan veroorzaakt worden door ondeugdelijke kabels, splitters of connectoren. Ik zie dat je de splitter al uitgesloten hebt, hoe zit het verder bij jou in huis betreffende de bekabeling?
          Waar zit de hoofdaansluiting van de coax-kabel?
          Hallo Dank voor je antwoord. De hoofdaansluiting zit in een kamer beneden en de kabel is doorgetrokken door het plafond in totaal zo'n 15 meter. Hij heeft het altijd prima gedaan en doet dat nog steeds op deze twee zenders na. Moet ik nu een nieuwe kabel? deze ligt er al meer dan 25 jaar of de stekkertjes vernieuwen, zo ja wat voor kabel moet ik dan nemen. Ik hoor het graag. Groeten, Fred.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X