Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstappen televisie van satelliet TV naar Delta TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overstappen televisie van satelliet TV naar Delta TV

    Ik heb nu satelliet TV en overweeg over te stappen naar delta TV.
    Ik heb al Gas Water en Licht van Delta. Ik hoef geen internet of telefoon van Delta.
    Hoe vraag ik Delta TV aan? Een kaartje kopen en activeren zal niet lukken op de kabel van mijn satelliet antenne vermoed ik.
    En als ik weet hoe ik dit geregeld krijg, wat kost dat dan als je alleen de standaard zenders wil kijken?

    Grtz,
    Peter

  • #2
    Hallo pzaat,

    Wekom op ons Serviceforum

    Je kunt je aanmelden voor een kabelaansluiting door te bellen met 0800 - 51 50. (Geopend op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 uur)

    Hierna kun je een smartcard kopen bij een van onze dealers en deze daar ook direct laten activeren. Je krijgt dan 10 dagen een gratis preview op alle pakketten. Daarna valt hij terug naar het standaard pakket dat gratis is. Je hebt wel een decoder of een module in je tv nodig, om digitaal te kunnen kijken.

    Tegenwoordig is het ook mogelijk om zonder smartcard te kijken. http://www.delta.nl/tv-internet-tele...ndersmartcard/
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Hallo pzaat,

      Wekom op ons Serviceforum

      Je kunt je aanmelden voor een kabelaansluiting door te bellen met 0800 - 51 50. (Geopend op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 uur)

      Hierna kun je een smartcard kopen bij een van onze dealers en deze daar ook direct laten activeren. Je krijgt dan 10 dagen een gratis preview op alle pakketten. Daarna valt hij terug naar het standaard pakket dat gratis is. Je hebt wel een decoder of een module in je tv nodig, om digitaal te kunnen kijken.

      Tegenwoordig is het ook mogelijk om zonder smartcard te kijken. http://www.delta.nl/tv-internet-tele...ndersmartcard/
      Ik zou het best wel willen....maar ik moet dus niet bij jullie een aansluiting aanvragen maar bij huisaansluitingen.nl. Als je ziet wat je daar allemaal aan technische gegevens moet invullen..
      Helaas dat gaat mij niet lukken.

      Reageer


      • #4
        Hoi pzaat,

        Als je een aansluiting moet aanvragen via huisaansluitingen.nl, dan betekent dat er geen kabelaansluiting aanwezig is waarmee het televisiesignaal binnen gebracht wordt. Er zal dan gegraven moeten worden om een kabel aan te leggen. En hoe langer de afstand is tot aan de locatie van de dichtsbijzijnde kabel, hoe hoger de kosten daarvoor zijn.

        SatellietTV is dan het beste alternatief.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X