Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast en Film1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chromecast en Film1

    Ik heb Chromecast van Google op mijn smart Tv geinstalleerd.
    Ik beschik ook over een Film1 abonnement en beschik daarmee ook over Film1 on demand (ofwel Film1 Go).
    Via mijn i-pad kies ik de juiste film en cast hem daarna naar de Chromecast. De film speelt zich even later af op het scherm.
    Echter de laatste tijd speelt de film slechts circa 10 minuten en stopt er dan mee. Ik krijg dan de melding dat internet niet beschikbaar is, terwijl dit voor alle andere apparatuur die dan gebruik maken van internet niet het geval is. Vroeger had ik daar geen last van. Wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik dit probleem op?

  • #2
    Even chromcast op nieuw installeren heb zelf geen last van dit probleem heb het al vaker gelezen op ander fora

    Maar als je een smart tv heb kan je app ook downloaden op je tv

    Reageer


    • #3
      Indien je Wifi probleem (onvoldoende signaalsterkte voor je Chromecast) niet valt op te lossen en het verder mogelijk is ter plaatse dan kun je nog altijd overwegen om de Chromecast vast aan te sluiten :

      https://store.google.com/product/eth...for_chromecast

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jack
        Ik heb Chromecast van Google op mijn smart Tv geinstalleerd.
        Ik beschik ook over een Film1 abonnement en beschik daarmee ook over Film1 on demand (ofwel Film1 Go).
        Via mijn i-pad kies ik de juiste film en cast hem daarna naar de Chromecast. De film speelt zich even later af op het scherm.
        Echter de laatste tijd speelt de film slechts circa 10 minuten en stopt er dan mee. Ik krijg dan de melding dat internet niet beschikbaar is, terwijl dit voor alle andere apparatuur die dan gebruik maken van internet niet het geval is. Vroeger had ik daar geen last van. Wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik dit probleem op?
        Hoi Jack,

        Ik zie dat dit topic nog open staat. Is het nog gelukt? Zo ja, zou je dan op beste antwoord willen klikken of willen aangeven hoe het probleem is opgelost ?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X