Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RTL Z

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Rtl z

    Het lijkt er op dat als iemand een kritische vraag stelt of kritisch reageert het topic gesloten wordt. Mbt RTLZ: Steeds melden dat er niks te melden valt en vervolgens het topic sluiten lijkt nergens op. Is erg klantonvriendelijk. Er kan op zijn minst geopenbaard worden hoe het er voor staat. Wat delta gedaan heeft om RTLZ er op te krijgen, wat nu nog de bottleneck is en of de kans groot of klein is dat binnen een paar weken RTLZ te zien is. Kom op nou: een beetje openheid graag.

  • #2
    BennieZ, de huidige stand van zaken is eenvoudig, er is nog geen accoord, we weten niet wanneer en of RTL-Z uberhaupt wel bij Delta (en andere aanbieders) te zien zal zijn.Dat men dat niet wil accepteren als antwoord verandert niets aan het antwoord.

    Ik zou er niet op rekenen dat dat binnen een paar weken zal veranderen, maar het is natuurlijk mogelijk. Het andere topic is gesloten, niet wegens "kritiek", maar wegens de vervelende toon die het begon te krijgen (overigens niet door jouw toedoen). En met vervelend bedoel ik niet dat we het vervelend vinden als er kritiek wordt geuit (dat is juist goed en dat wordt ook zeker gewaardeerd), maar het wordt wel vervelend als het een eindeloze herhaling wordt. Als het in dit topic dezelfde kant op gaat, dan zal ook dit topic gesloten worden.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor je begrip. En zoals Marco al heeft gezegd, zodra er concrete ontwikkelingen zijn zullen we het direct melden.

        Reageer


        • #5
          [Ik overweeg om over te stappen naar KPN. Daar zit RTLZ wel gewoon in het pakket. Gaat het over Sesamstraat dan is er meteen reactie, na Brazzers dus nu weer een zender uit het pluspakket maar de prijs blijft hetzelfde. Wellicht moet Delta TV eens klantonderzoek doen er zitten wel heel veel muziekzenders en kinderzenders in het aanbod en nul economische zenders. Nog beter zou zijn als je gewoon zelf je pakket samen zou kunnen stellen dan betaal je voor wat je wel wil zien. Vooralsnog helaas nu alleen www.rtlz.nl om fragmenten te kunnen bekijken. Vroeger had je nog CNBC en Bloomberg maar deze hebben ook al het veld moeten ruimen maar gelukkig nog wel gratis te ontvangen via de schotel. Kortom gewoon jammer dat het zo lang duurt dus ik snap de negatieve toon van de berichten wel. H2 zou verder nog een goede aanvulling op het plus pakket zijn ter compensatie van de verwijderde zenders

          Reageer


          • #6
            Een abonnement per zender is mogelijk wel iets voor de toekomst maar nu (nog) onmogelijk, omdat velen nog / ook analoog kijken.
            Met een digitale decoder zijn er meer mogelijkheden, maar de (analoge) techniek is nog een bottlenek

            Reageer


            • #7
              Dat is zeker een goed idee voor de toekomst en ik zou er zelf zeker gebruik van maken! Het is ook zeker niet verkeerd om suggesties te doen voor eventueel vervangende zenders. H2 is echter momenteel nog helemaal niet te ontvangen in de Benelux al zal dat vast niet heel lang meer duren.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X