Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verstuurde email ontvangen en gelezen ,maar geen met teken ervoor ??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verstuurde email ontvangen en gelezen ,maar geen met teken ervoor ??

    Ik heb vandaag een emaiil verstuurd ,deze is aangekomen en gelezen want hij is open ,linksboven staat een driehoekje (kleur zwart/danwel diep donkerblauw) wast betekend dat ?? dat tekentje

  • #2
    ik zie dat er 4 reacties op mijn bericht is binnengekomen ,maar lees er geeneen ..(??) en ook geen melding in mijn mailbox

    Reageer


    • #3
      :@ reactie van mijzelf dat er 4 reacties zijn onleesbaar ,staat er bij eigen tekst in groen beste antwoord !

      Reageer


      • #4
        Ben je een beetje in de war ofzo?

        Reageer


        • #5
          Nee beste vulpen U misschien..??

          Reageer


          • #6
            Kun je een printscreen maken van het driehoekje dat je bedoeld of in ieder geval aangeven welke e-mail client je gebruikt?

            Reageer


            • #7
              Beste S.B toen ik dan wou gaan doen klikte ik erop en alles was weg !! en Nee I Am not crazy .Mister Vulpen ,maar hier baal ik echt wel van ...onbegrijpelijk ! begrijp hier werkelijk niks van ..nouja van windows sinds xp al helemaal niet
              ik gebruik gewoon explorer en toen ik een printje wou maken was alles weg ,dus wellicht moet ik weer mailen naar de bouwer van de receiver

              Reageer


              • #8
                Beste S.B bedoel Windows Live Mail

                Reageer


                • #9
                  Was het mogelijk een driehoekje wat bepaalde items groepeert. Als je er dan op klikt is idd alles weg en zijn er items bijgekomen.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste S.B los van de stress idd alles stond geroepeerd ,maar snap niet dan de 4 vermeende reacties danook niet binnenkomen .......er waren dus dan ook geen reacties ??? en als ik dan lees nav bent u in de waar
                    Zal de man apart werdom mailen met mijn vraag ,lees niet in groepsvorm ..dank U S.B voor Uw hulp .
                    Dankzij het forum heb ik deze enige pc bedraad aan mijn nieuwe modem loggen ,en kon ik weer terug zetten van win 10 naar win8.1

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Meneer Vulpen Klaarblijkelijk bent U meer in de war en weet U wat er in mijn pc staat !!
                      Dank Meneer S.B zal de betrokkene opnieuw moeten mailen ,vrees ik blijft vreemd meneer vulpen zijn reactie staat in mijn mailbox en van Meneer SB ook de overge 4 niet ,los wat ik dan typ met in het groen het beste antwoord nog de reactie van meneer vulpen .....windows ik wordt er moe van

                      Reageer


                      • #12
                        Volgens mij zitten we nog in de zomertijd want ik begrijp hier helemaal niks van

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Hillebregt er staat 4 reacties ,bij mijn weten zouden er dan ook steeds 4 keer daarvan een melding van moeten zijn in mijn mailbox reageerd enne vulpen staat er dat in mijn mailbox de uwe ook nr 11 dus met of zomertijd ,ik vind het al vreemd dat het nog steeds op het forum staat ......)
                          Maar ben eruit hoor verstuur het gewoon naar de manufactur . dus formummedewerkers slotje mag erop
                          prettige zondag

                          Reageer


                          • #14
                            Volgens mij krijg je over een topic waarin je actief bent en waaraan een bijdrage wordt toegevoegd hierover een mailtje. Zijn er meer bijdragen aan dat topic, voordat jij weer dat topic leest, volgt er niet nog eens een mailtje.

                            Overigens is wat je schrijft niet altijd even duidelijk, niet lopende zinnen, ontbrekende interpuctie e.d.
                            Ik vraag me af, wie er begrijpt wat je hier precies bedoeld:
                            Beste Hillebregt er staat 4 reacties ,bij mijn weten zouden er dan ook steeds 4 keer daarvan een melding van moeten zijn in mijn mailbox reageerd enne vulpen staat er dat in mijn mailbox de uwe ook nr 11 dus met of zomertijd ,ik vind het al vreemd dat het nog steeds op het forum staat ......

                            Ben je van oorsprong misschien engels of anders talig?

                            Reageer


                            • #15
                              het leuke jos is dat jouw reactie wel in mijn emailbox staat -net even gekeken ,zal eerlijk zijn ben 51 heb altijd probleemlos gewerkt met winxp wat gewoon TE GOED was heb ook nog een pc met win1 en laptop win8.0 maar niet eens aangesloten ,laat staan gebruikt een router heb heb ik niet ,ook niet bij mijn nieuwe modem ,waar alles af de muur vernieuwd is
                              ik ging er van uit bij 4 reacties ook 4 meldingen ,wellicht is dat het en dat heb ik gewist zelf toen ik een print wou maken wist ik veel ,jawel dat windows bagger is ....stap eerdaags over op open source . fijne dag jos bedankt

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X