Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn koppelcode voor Fox Sports Go werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn koppelcode voor Fox Sports Go werkt niet

    gm,

    Mijn koppelcode voor foxsport go werkt niet.

    DELTA
    KOPPEL JE TV-ABONNEMENT
    Deze code is niet geldig. Neem contact op met je TV-aanbieder
    De koppelcode heb je ontvangen van jouw tv-aanbieder
    Heb je deze niet ontvangen of ben je hem kwijt, neem dan contact op met je tv-aanbieder.

  • #2
    Hallo Stelco,

    Heb je al eens eerder een kaart gekoppeld?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door stelco
      gm,

      Mijn koppelcode voor foxsport go werkt niet.

      DELTA
      KOPPEL JE TV-ABONNEMENT
      Deze code is niet geldig. Neem contact op met je TV-aanbieder
      De koppelcode heb je ontvangen van jouw tv-aanbieder
      Heb je deze niet ontvangen of ben je hem kwijt, neem dan contact op met je tv-aanbieder.
      Hoi Stelco,

      Ik zie verder geen reactie meer op de vraag van Jacco. Is het probleem opgelost?

      Reageer


      • #4
        Ik wil het abonnement van een kennis van mij binnenkort koppelen. De koppelcode is toch een combinatie van postcode en smartcard nummer ? Kunnen jullie deze combinatie niet gewoon kenbaar maken ? Is een stuk makkelijker dan weer de klantenservice te moeten bellen.

        Reageer


        • #5
          Als je naar delta.nl gaat; dan op tv, internet en telefonie bij tv digitale televisie selecteren, dan in de lijst links kun je de optie 'smartcard koppelen' vinden. (Zie bijlage)

          Dan simpelweg de stappen volgen en klaar! Er is geen koppelcode benodigd namelijk. Enkel de kaartnummers invoeren en postcode.

          [img]4111fcc6-24c7-425b-90e1-fb9ff8a86631.png[/img]


          Edit: Weet overigens niet of dit bedoeld werd na nader inzien, maar laat hem toch maar staan. =)

          Reageer


          • #6
            @Noreseth
            volgens mij mag dit helemaal niet:

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              @Noreseth
              volgens mij mag dit helemaal niet:
              Inderdaad, ik had niet goed gelezen en dacht dat het over 2 kaarten van dezelfde persoon ging. Delen van abonnementen is natuurlijk niet toegestaan.

              Reageer


              • #8
                Om kaarten te kunnen koppelen moeten deze kaarten op dezelfde tenaamstelling staan. Het is dus niet mogelijk om de kaarten van twee verschillende personen te koppelen. Wanneer je via 2 TV's wilt kunnen kijken, schaf dan zelf een tweede kaart aan en koppel deze na afloop van de freeview periode. Eerder koppelen kan natuurlijk ook, maar dan verlies je de freeview periode.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X