Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV op laptop werkt niet ligt aan silverlight

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV op laptop werkt niet ligt aan silverlight

    Hallo, Delta tv op mijn laptop werkt niet. er staat dat je Silverlight moet installeren maar dit heb ik al. daarnaast staat dat ik NPAPI moet activeren in chrome://flags/#enable-npapi , maar aangezien dit sinds september 2015 niet meer beschikbaar is en niet in de lijst van flags meer staat (op dus alle windows computers) kan ik (dus ook meerdere mensen) geen tv kijken op laptop. Kan dit verholpen worden want het is toch heel vervelend dat ik geen tv kan kijken? mvg Chantal Hofman

  • #2
    Dat kun je oplossen door Mozilla Firefox te gebruiken.

    Reageer


    • #3
      firefox vind ik niet echt een goed browser heb er vaak problemen mee

      Reageer


      • #4
        Heb je windows10 op je laptop? Zo ja, dan gebruik je standaard de browser Edge en dan werkt live-tv inderdaad niet.
        Internet Explorer heb je ook nog beschikbaar en dat zou wel moeten werken.

        Reageer


        • #5
          Silverlight en systemen die daar afhankelijk van zijn, moeten verboden worden.
          Overheden en onderwijs instellingen mogen het niet eens gebruiken!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Heb je windows10 op je laptop? Zo ja, dan gebruik je standaard de browser Edge en dan werkt live-tv inderdaad niet.
            Internet Explorer heb je ook nog beschikbaar en dat zou wel moeten werken.
            nee heb windows 7 want 10 kan ik niet downloaden op me laptop

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door chantalxhofman
              firefox vind ik niet echt een goed browser heb er vaak problemen mee
              Je hoeft er verder ook niks mee te doen, maar je kan er wel via Zeelandnet TV op kijken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door chantalxhofman
                Hallo, Delta tv op mijn laptop werkt niet. er staat dat je Silverlight moet installeren maar dit heb ik al. daarnaast staat dat ik NPAPI moet activeren in chrome://flags/#enable-npapi , maar aangezien dit sinds september 2015 niet meer beschikbaar is en niet in de lijst van flags meer staat (op dus alle windows computers) kan ik (dus ook meerdere mensen) geen tv kijken op laptop. Kan dit verholpen worden want het is toch heel vervelend dat ik geen tv kan kijken? mvg Chantal Hofman
                Hallo chantalxhofman,

                Is het nog gelukt met behulp van Internet Explorer?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X