Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen Nederlands commentaar op Eurosport

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen Nederlands commentaar op Eurosport

    Hallo, ik heb geen NL commentaar op eurosport(de optie is er wel op mijn digitale ontvanger).
    Wanneer ik overschakel naar nederlands is het gewoon stil. Engels commentaar doet het wel.
    Wanneer ik in de keuken dan kijk, via de gewone kabel, dus niet digitaal, is er wel nederlands commentaar.
    Hoe is dit op te lossen?

  • #2
    Geluid in de keuken iets harder zetten zodat je het in de kamer kan horen?

    Reageer


    • #3
      Bedankte voor de geweldige oplossing,bijdehandje. Next please

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum johnsmet,

        Ik vermoed dat dit komt doordat niet alle programma's op Eurosport worden voorzien van Nederlands commentaar. Als je kan aangeven bij wij welke programma's op Eurosport dit precies is, kan ik voor je laten uitzoeken of dit ook het geval is.

        Reageer


        • #5
          Hallo Jacco,

          Dit ging om world superbikes op eurosport, afgelopen weekend op zondag. Let wel, op de kabel was het dus wel gewoon NL commentaar. Zelfde tijd, zelfde programma.

          Reageer


          • #6
            Je geeft aan dat je op de kabel wel Nederlands commentaar hebt.

            Er is een knop met daarop I-II, deze regelt welke taal actief is.

            Als je voor een bepaald programma de geluidsweergave of de taal wilt veranderen, druk je op I-II voor directe toegang tot de geluidsinstellingen die voor dit programma beschikbaar zijn. Welke talen beschikbaar zijn, hangt af van de zender.

            Als je hier geen keus kunt maken dan wordt deze digitaal alleen in het Engels doorgegeven.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X