Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

fox sports international

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fox sports international

    Heb 313 opgezegd daarvoor de plaats heb ik fox sport international aangevraagd,volgens delta is deze zender per 18 september
    geactiveerd,dit is niet het geval,en ik heb ook nog geen bericht gehad dat 313 opgezegd is. mvg helen clausing.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door h.3-4-1952
    Heb 313 opgezegd daarvoor de plaats heb ik fox sport international aangevraagd,volgens delta is deze zender per 18 september
    geactiveerd,dit is niet het geval,en ik heb ook nog geen bericht gehad dat 313 opgezegd is. mvg helen clausing.
    Hoi Helen, en welkom op het forum.

    Zou je in een privebericht even je smartcard nummer kunnen sturen? Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is.

    Reageer


    • #3
      nummer **********R

      Reageer


      • #4
        Niet zo handig om je smartcard nummer te vermelden hier.

        Reageer


        • #5
          Hallo h.3-4-1952,

          Ik heb even je SC gegevens uit de melding verwijderd. Zoals rd1osb is het niet verstandig om dit publiek op een forum te zetten. Ook heb ik even jouw contact geschiedenis doorgelezen en ik kan nergens direct terugvinden dat er fox-sports international is aangevraagd. Hoe heb je dit pakket precies aangevraagd?

          Reageer


          • #6
            Hallo h.3-4-1952,

            Is het probleem inmiddels verholpen? Zie verder geen reactie meer op Jacco zijn post, maar dit topic staat nog open als onopgelost..

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X