Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard koppelen

    Ik heb een smartcard ontvangen welke ik wil koppelen aan het huidige abonnement.
    Echter, krijg ik de melding wanneer ik de benodigde informatie invoer, dat de combinatie smartcard & postcode / huisnummer, niet bekend is.
    Wat doe ik verkeerd?
    Moet ik het het nummer invoeren van de eerste smartcard?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door EC1990
    Ik heb een smartcard ontvangen welke ik wil koppelen aan het huidige abonnement.
    Echter, krijg ik de melding wanneer ik de benodigde informatie invoer, dat de combinatie smartcard & postcode / huisnummer, niet bekend is.
    Wat doe ik verkeerd?
    Moet ik het het nummer invoeren van de eerste smartcard?
    Hoi EC1990,

    Kun je mij even je relatienummer sturen (in een privebericht, uiteraard) in combinatie met het smartcardnummer? Als je het relatienummer niet kunt vinden mag je IBAN nummer ook.

    Reageer


    • #3
      Ik heb de smartcard voor je geactiveerd. Die moet eerst aan jouw account worden gekoppeld alvorens hij aan een andere kaart gekoppeld kan worden. Ik wil je trouwens adviseren om dat voorlopig NIET te doen, want nu heb je, omdat het een nieuwe smartcard betreft, 10 dagen alle zenders gratis. Als je koppelt is dat weg.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X