Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Keuze Nederlands commentaar motors tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Keuze Nederlands commentaar motors tv

    Hoe kan ik de keuze maken om Nederlandstalig commentaar te horen bij Motors tv. Kan alleen Engels talig horen. Is dit voorjaar hetzelfde "probleem" geweest en tot vorige week enkele maanden wel goed geweest. Uiteraard snap ik dat er wel Nederlandstalig moet zijn om dit te kunnen horen. Dit is bv nu bij de GP MX uitzendingen het geval, maar kan hier niet kiezen voor iets anders dan Engels. Weet iemand een oplossing? Of ligt het aan Delta?

  • #2
    Hoi andrea,

    Ik zag dat je geen antwoord hebt ontvangen op je vraag.

    Om een andere taal te kunnen selecteren bij een programma, is het noodzakelijk dat de betreffende zender ook een anderstalige audiostream meestuurt met het programma. Klik op de knop 'audio' op de afstandsbediening terwijl je naar MotorsTV kijkt. Je krijgt dan een overzicht van de beschikbare audiostreams. Wanneer hier Nederlandstalig tussen staat, dan selecteer je deze.

    Als er maar 1 stream staat dan kan je dit niet aanpassen. Audiostreams worden niet door DELTA toegevoegd, aangepast of verwijderd. Wij sturen het originele signaal door vanuit de aanbieder.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X