Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV op pc

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV op pc

    alweer heb ik problemen met Delta TV op pc iedere keer als er iets gewijzigd is/word kan ik niet meer bij de zenders komen alles blokkeerd dan moet ik eerst taakbeheer starten programma/zender wissen dan moet ik Silverlight op de pc deliten en daarna weer op nieuw installeren
    HeHe dan werkt het weer even tot er weer geknoei word bij Delta aan het zender pakket dit is zo al maanden bezig
    Wat is er nu eigenlijk aan de hand steeds:@

  • #2
    jackvdriel,

    Als je het hebt over live tv via de website, deze staat volledig los van de reguliere digitale tv ( andere techniek, andere aanvoer, andere hardware )
    In dit geval kan ik je dus met zekerheid melden dat zelfs als we zouden "knoeien" met de zendeindeling dit nooit jouw probleem tot gevolg kan hebben.
    Feit dat je via taakbeheer je browser moet afsluiten en silverlight weer moet verwijderen/installeren geeft me eerder het idee dat er iets niet helemaal in de haak is met je browser, deze al eens herstelt naar de beginwaarden?

    Reageer


    • #3
      Beste Marco,

      Ik heb hetzelfde probleem. Op al mijn browsers (Microsoft Edge, Chrome en Firefox) krijg ik de melding dat ik - alweer - Silverlight moet downloaden. Overigens geeft Microsoft Edge aan dat deze wellicht niet compatibel is met Silverlight.


      Also ik op de NPO site kijk,, kan ik wel gewoon TV kijken en ook op de Ipad werkt het gewoon.

      Groeten
      Paul

      Reageer


      • #4
        Paul, Edge ondersteunt inderdaad geen silverlight en ook de laatste versie van Chrome geeft geen ondersteuning meer, je reguliere versie van internet explorer onder Windows 10 zou geen problemen moeten geven.

        Reageer


        • #5
          Marco,

          Bedankt voor de informatie. Ik ga het proberen.

          Reageer


          • #6
            Beste Marco,

            Helaas werkt het niet in de Explorer. Volgende melding krijg ik:

            Reageer


            • #7
              hmmzz lijkt er op alsof silverlight niet mag schrijven naar de tijdelijke map, mogelijk zou je het op kunnen lossen via de instructies onder deze
              link

              Reageer


              • #8
                Is nu opgelost en werkt in Mozilla en Explorer.

                Bedankt !

                Reageer


                • #9
                  graag gedaan, blij dat hij het weer doet
                  Wil je nog even het beste antwoord markeren zodat ook onze andere forumgebruikers hier in de toekomst de juiste oplossing direct kunnen zien?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X