Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

doorsturen naar chromesite

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • doorsturen naar chromesite

    Als ik live tv wil kijken via zeelandnet krijg ik de melding:- Om live tv te kunnen kijken via uw Chrome browser gaat u naar chrome://flags/#enable-npapi (typ dit adres in uw browser) en schakel NPAPI in.-

    Het is echter zo dat chrome per september gestopt is met ondersteuning van deze plugin.
    als jullie dat een beetje beter bij zouden houden zou je de mensen niet op het verkeerde been zetten en ze naar een pagina sturen waar ze niks mee kunnen.

    Graag zouden we van jullie een oplossing zien, daar het al een geruime tijd bekend is dat chrome hiermee zou stoppen....
    En ik zeker niet de enige abonnee ben met dit probleem.

    En dus niet meer kan kijken via mijn pc, maar sinds de Android upgrade ook niet meer via mijn tablet, zoals zoveel mensen....

    Dankzij jullie snelle jongens van de technische dienst.

    Hoe moet ik nu tv kijken, op mijn pc of tablet?????

    :@ wordt er niet vrolijk van

    Twien

  • #2
    Hallo Twien, welkom op het forum.

    Je hebt helemaal gelijk hoor, het duurt wel erg lang voordat live tv kijken werkt zoals het hoort.

    Als je echter erg omhoog zit, via Internet Explorer werkt het wel.

    Reageer


    • #3
      Heb silverlight geinstalleerd, maar het werkt nog steeds niet.
      Ik weet niet wat ik verder moet doen om het werkend op mijn pc te krijgen onder windows 10

      graag hulp of advies.:?

      Reageer


      • #4
        De windows 10 browser,Edge, ondersteund siverlight niet maar rechts bovenin je browser zie je een paar stippeltjes. Als je daarop klikt zie je: Openen met internet explorer. Als je dat doet, werkt het wel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kwek
          De windows 10 browser,Edge, ondersteund siverlight niet maar rechts bovenin je browser zie je een paar stippeltjes. Als je daarop klikt zie je: Openen met internet explorer. Als je dat doet, werkt het wel.
          Heb dit geprobeert, maar werkt ook niet... zucht......

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Nou....Ziggo en geen problemen......

              Reageer


              • #8
                Maar goed, hoe zie ik TV op mijn Tablets ?

                Reageer


                • #9
                  Er zou deze maand een update komen voor de Android Applicatie, had ik begrepen.......

                  Reageer


                  • #10
                    Dank Jullie wel. Maar waarom zegt Zeelandnet niet gewoon : Sorry, wij lopen softwarematig nogal wat achter ( HTML7 etc), daardoor hebt u als klant problemen met van alles en nog wat : Wij werken er aan... Nee, op een mail wordt niet gereageerd !

                    Reageer


                    • #11
                      HTML7 duurt nog een aantal jaren, sinds november 2014 hebben we HTML5.
                      Er is op dit forum al een aantal keren over geschreven, in herhaling vallen heeft (denk ik) geen zin.

                      Reageer


                      • #12
                        wat te denken van windows toets +r uitvoeren type in iexplore.exe...

                        Reageer


                        • #13
                          met Firefox en ie 11 werkt het prima als je rechts op het pictogram klikt maak je ze vast aan de taakbalk.

                          Reageer


                          • #14
                            Helaas is er voor mijn laptops geen silverlight............

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door r0n
                              Er zou deze maand een update komen voor de Android Applicatie, had ik begrepen.......
                              Ik denk dat het Sinterklaas wordt, Ron.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X