Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aansluiten digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aansluiten digitale TV

    Ik heb een probleem met het aansluiten van de digitale tv in het bejaardenhuis van mijn schoonvader. .
    Door de klanten service van zeelandnet word ik van het kastje naar de muur gestuurd .
    ik heb een kaartje achterin de tv dus als dat geactiveerd is zou het goed moeten zijn.
    De klanten service heeft geen duidelijk antwoord terwijl er op meerdere kamers in het tehuis wel digitale
    tv is. Wat kan ik doen om een goed antwoord te krijgen waar ik wat mee kan .

  • #2
    Beste wmvossen,

    Welkom op het forum, je geeft aan dat je een probleem heeft maar geen verdere details, kan je de volgende zaken beantwoorden:

    - is de tv rechtstreeks aangesloten
    - heb je analoog wel signaal
    - welke foutmelding krijg je
    - is je smartcard al aangemeld/geactiveerd

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco
      Beste wmvossen,

      Welkom op het forum, je geeft aan dat je een probleem heeft maar geen verdere details, kan je de volgende zaken beantwoorden:

      - is de tv rechstreeks aangesloten
      - heb je analoog wel signaal
      - welke foutmelding krijg je
      - is je smartcard al aangemeld/geactiveerd
      De tv is rechtstreeks aangesloten
      Heb analoog wel signaal
      De foutmelding heeft aan C1+module foutmelding
      De smartcard is aangemeld met een aanmeldingskaart maar nog reactie van de klantservice
      is inmiddels meer dan 14 dagen als je betl krijg je een antwoord waar je niets mee kan

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wmvossen
        Oorspronkelijk gepost door Marco
        Beste wmvossen,

        Welkom op het forum, je geeft aan dat je een probleem heeft maar geen verdere details, kan je de volgende zaken beantwoorden:

        - is de tv rechstreeks aangesloten
        - heb je analoog wel signaal
        - welke foutmelding krijg je
        - is je smartcard al aangemeld/geactiveerd
        De tv is rechtstreeks aangesloten
        Heb analoog wel signaal
        De foutmelding heeft aan C1+module foutmelding
        De smartcard is aangemeld met een aanmeldingskaart maar nog reactie van de klantservice
        is inmiddels meer dan 14 dagen als je betl krijg je een antwoord waar je niets mee kan
        Bedoel je met: "maar nog reactie van de klantenservice" nog GEEN reactie van de klantenservice?
        Is er eerst wel ontvangst van digitale tv geweest?

        Zo ja, dan is de kaart waarschijnlijk (nog) niet aangemeld en na de proefperiode stopt dan de doorgifte.
        Registratie kan ook via de (meeste) dealers die de smartcard verkopen, wellicht daar nog even langs gaan.
        Wat krijg je precies voor antwoord van de klantenservice?

        Reageer


        • #5
          Geen reactie
          10 dagen digitale tv en toen gestopt en nu nog 3 zenders digitaal.
          Wel analooge zenders
          Het antwoord was dat ze de aanmeldingskaart niet in het systeem
          hadden staan. Maar ik had die meer dan 14 dagen geleden opgestuurd dus
          moet die daar toch ergens zijn.
          Heb de kaart bij BBC gekocht weet niet of die kunnen registreren

          Reageer


          • #6
            10 dagen digitale tv en toen gestopt en nu nog 3 zenders digitaal.
            Dan zal de aanmeldkaart nog niet verwerkt zijn. Dat antwoord is dan wel heel vreemd, want normaal gesproken kun je dan gewoon het nummer van de smartcard telefonisch doorgeven. Hebben ze daar niet om gevraagd?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
              10 dagen digitale tv en toen gestopt en nu nog 3 zenders digitaal.
              Dan zal de aanmeldkaart nog niet verwerkt zijn. Dat antwoord is dan wel heel vreemd, want normaal gesproken kun je dan gewoon het nummer van de smartcard telefonisch doorgeven. Hebben ze daar niet om gevraagd?
              Ik denk dat de aanmeldingskaart kwijt is.
              Heb een nieuwe aanmeldingskaart aangevraagd.
              Ik wou het smartcardnummer doorgeven van mijn schoonvader maar die stond niet in het systeem zeiden ze
              dus stuur ik nog maar een nieuwe aanmeldingskaart op misschien komt het dat goed.
              Zo schiet het niet op.

              Reageer


              • #8
                je kunt een smartcard toch ook telefonisch aanmelden ??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door wmvossen
                  Ik denk dat de aanmeldingskaart kwijt is.
                  Heb een nieuwe aanmeldingskaart aangevraagd.
                  Ik wou het smartcardnummer doorgeven van mijn schoonvader maar die stond niet in het systeem zeiden ze
                  dus stuur ik nog maar een nieuwe aanmeldingskaart op misschien komt het dat goed.
                  Zo schiet het niet op.
                  Hoi Wmvossen,

                  Ik zag dit langskomen en wil er even op reageren. Kun je mij het smartcardnummer en eventueel klantnummer of IBAN nummer van je vader in een privebericht toesturen? Dan zal ik morgenochtend eens kijken hoe het zit.

                  Reageer


                  • #10
                    WMvossen, je hebt een bericht terug.

                    Reageer


                    • #11
                      Smartcard heeft een zetje gehad en nu werkt alles weer.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X