Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken via website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV kijken via website

    ik heb pas windows 10 op mijn PC maar kan nu nog alleen ned.1,2 en3 bekijken andere zenders niet
    terwijl ik met windows 7 alle zenders kon bekijken ...wie helpt mij???:?

  • #2
    Bedoel je met kijken op je pc of op de tv?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Bedoel je met kijken op je pc of op de tv?
      Ik neem aan dat hij op de pc bedoelt, want Windows 10 zet je niet op je tv... :P

      walkry Je hebt neem ik aan wel Silverlight geinstalleerd? Met welke browsers(Firefox, IE, Chrome, Opera) heb je het al geprobeerd?

      Reageer


      • #4
        allereerst ik wil kijken op PC en heb silverligh geinstalleerd met chrome

        Reageer


        • #5
          Aangezien Ned 1,2 en 3 wel ontvangen kunnen worden (ongecodeerd) leek het een smartcardprobleem!
          Tot nu toe kon ik alleen met IE live tv kijken en dan alle zenders. Andere browsers kon ik geen enkele zender (dus ook niet Ned1,2 en3) kijken.

          Zeelandnet heeft op de site http://www.zeelandnet.nl/tv/ een oranje "Let op" balk geplaatst om een instelling in Chrome aan te passen. Kijken met Chrome lukt nu wel, na het opvolgen van die instructie!

          Reageer


          • #6
            Hallo walkry,

            We hebben al veel gevallen gehoord van Windows 10 gebruikers die sinds de installatie problemen ervaren met het bekijken van "Live TV" op onze website. Dit heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met de verouderde techniek van silverlight, een end of life product van MS.
            Op dit moment zijn zijn we aan het testen of we de dienst nog werkend kunnen krijgen op verschillende browsers die met Windows 10 worden gebruikt. Momenteel kunnen wij niet garanderen dat "Live TV" goed werkt op systemen met Windows 10.

            Als gebruikers hier nog manieren hebben gevonden om het werkend te krijgen op Windows 10, vernemen wij dat graag.

            Reageer


            • #7
              ik heb met firedox geen problemen, chrome en edge lopen te zeuren

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X