Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer Sport 1 HD Kanalen zoals Sport 1 Voetbal HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Meer Sport 1 HD Kanalen zoals Sport 1 Voetbal HD

    Ik lees zojuist op totaaltv het volgende bericht:

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/20524/...d-kanalen.html

  • #2
    Ik neem dan aan dat niemand hier op dit moment meer duidelijkheid over kan geven aangezien er niet gereageerd wordt op deze vraag.

    Reageer


    • #3
      Aangezien wij Delta klanten niet kunnen genieten van Ziggo sports (open sportkanaal van Ziggo) is het dan niet een idee voor Delta om de kijkers van het sport 1 pakket en sportpakket dat vanaf 12 november als ziggosports door het leven gaat Sport 1 voetbal in HD door te gaan geven als een soort compensatie voor Ziggo sports open kanaal van Ziggo daarvoor aangezien die ook bij de andere kabel aanbieders wel in HD wordt aangeboden.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door loeffenr
        Aangezien wij Delta klanten niet kunnen genieten van Ziggo sports (open sportkanaal van Ziggo) is het dan niet een idee voor Delta om de kijkers van het sport 1 pakket dat vanaf 12 november als ziggosports door het leven gaat Sport 1 voetbal in HD door te gaan geven als een soort compensatie daarvoor aangezien die ook bij de andere kabel aanbieders wel in HD wordt aangeboden.
        Ik vind dat op zich wel een goed idee. Voetbal in SD ziet er niet uit op een moderne TV.

        Reageer


        • #5
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor je antwoord MatthijsL is er al zicht op wanneer dit gaat gebeuren in de toekomst moet ik dan denken aan dit jaar of volgend jaar:?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door loeffenr
              Bedanktt voor je antwoord MathijsL is er al zicht op wanneer dit gaat gebeuren in de toekomst moet ik dan denken aan dit jaar of volgend jaar:?
              Nee er is helaas nog geen zicht op wanneer dit staat te gebeuren. Zodra er een wijziging staat te gebeuren op het analoge netwerk, zal dit tijdig worden gecommuniceerd Ik kan dus ook geen indicatie geven of dit komend of volgend jaar staat te gebeuren.

              Reageer


              • #8
                Misschien een beetje te technisch, maar mogelijk moet Delta eens gaan kijken of ze de gebruikte modulatie van de huidige QAM64 naar QAM256 kan verhogen. Hierdoor is per Transport Stream (TS) ongeveer 50Mbit beschikbaar ipv de huidige 38Mbit, dat scheelt toch zo'n 33% per TS. Zie voor meer info: http://tweakers.net/reviews/3925/2/z...storingen.html

                Bij Ziggo (en voorheen UPC) is dit al enige tijd in gebruik en waarschijnlijk ook 1 van redenen dan hun wel meer HD kanalen kunnen aanbieden. Het nadeel van het inzetten van QAM256 modulatie is wel dat de kans op storingen in de binnenshuis installatie groter is.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
                  Misschien een beetje te technisch, maar mogelijk moet Delta eens gaan kijken of ze de gebruikte modulatie van de huidige QAM64 naar QAM256 kan verhogen. Hierdoor is per Transport Stream (TS) ongeveer 50Mbit beschikbaar ipv de huidige 38Mbit, dat scheelt toch zo'n 33% per TS. Zie voor meer info: http://tweakers.net/reviews/3925/2/z...storingen.html

                  Bij Ziggo (en voorheen UPC) is dit al enige tijd in gebruik en waarschijnlijk ook 1 van redenen dan hun wel meer HD kanalen kunnen aanbieden. Het nadeel van het inzetten van QAM256 modulatie is wel dat de kans op storingen in de binnenshuis installatie groter is.
                  Het klopt wat je zegt. Ik denk dat voornamelijk de grotere kans op verstoring een reden is om voorlopig op QAM64 te blijven.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X