Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung tv installeren om digitaal via delta te kunnen kijken.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung tv installeren om digitaal via delta te kunnen kijken.

    ik probeer mijn samsung tv naar digitale zenders laten zoeken maar dit lukt niet. als ik naar automatisch afstemmen ga kan de tv geen digitale zenders vinden terwijl ik volgens mij nochtans de juiste gegevens( zoals netwerknr. en de frequentie) invul.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door kiste
    ik probeer mijn samsung tv naar digitale zenders laten zoeken maar dit lukt niet. als ik naar automatisch afstemmen ga kan de tv geen digitale zenders vinden terwijl ik volgens mij nochtans de juiste gegevens( zoals netwerknr. en de frequentie) invul.
    Hoi Kiste, en welkom op het forum.

    Zou je eens stap voor stap kunnen beschrijven welke opties je kiest tijdens de installatie?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      Oorspronkelijk gepost door kiste
      ik probeer mijn samsung tv naar digitale zenders laten zoeken maar dit lukt niet. als ik naar automatisch afstemmen ga kan de tv geen digitale zenders vinden terwijl ik volgens mij nochtans de juiste gegevens( zoals netwerknr. en de frequentie) invul.
      Hoi Kiste, en welkom op het forum.

      Zou je eens stap voor stap kunnen beschrijven welke opties je kiest tijdens de installatie?
      Hallo, ik schakel de tv over op "tv" , dan ga ik naar "zenders" , dan kies ik "automatisch afstemmen" , dan stel ik alles in, namelijk: antenne=kabel, type kanaal=digitaal, serviceprovider=ander, scanmodus=snel en dan kies ik "netwerk" en stel ik het in met de gegevens die ik heb, namelijk: netwerk= handmatig, netwerk-id=3000, frquentie= 402000, modulatie=64 qam, symboolfrequentie=6875. Als ik alle stappen volg en alles invul zoals ik net heb genoteerd dan scant de tv alleen maar analoge zenders.

      Reageer


      • #4
        Misschien een domme vraag, maar zit je smartcard dmv van een c+ module in je tv ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          Misschien een domme vraag, maar zit je smartcard dmv van een c+ module in je tv ?
          ja, de smartcard zit in de ci+ module in de samsung tv

          Reageer


          • #6
            FF Samsung bellen, die hebben een prima helpdesk en kunnen je helpen met de software updates.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door kiste
              Oorspronkelijk gepost door Roof
              Misschien een domme vraag, maar zit je smartcard dmv van een c+ module in je tv ?
              ja, de smartcard zit in de ci+ module in de samsung tv
              Bij mij is het zo dat de kaart er op zijn kop in gaat is dat bij jou ook zo?

              Reageer


              • #8
                @kiste

                Ik zie geen reactie meer van je. Heb je het op kunnen lossen? Wil je dan het beste antwoord aanklikken ajb?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X