Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen RTL 7 en 8 in HD meer ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen RTL 7 en 8 in HD meer ontvangen

    Sinds ruim een maand kan ik RTL 7 en 8 niet meer in HD ontvangen. Andere zenders zijn geen probleem.Enig idee hoe dit komt?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door wijdeven
    Sinds ruim een maand kan ik RTL 7 en 8 niet meer in HD ontvangen. Andere zenders zijn geen probleem.Enig idee hoe dit komt?
    Hoi Wijdeven, en welkom op het forum.

    Dit soort problemen wordt meestal veroorzaakt door interferentie. Dat wil zeggen dat een signaal van buitenaf stoort op jouw coaxkabels in huis. Daarom is het belangrijk dat er goeie coaxkabels worden gebruikt. Het is goed mogelijk dat er bij jou in de buurt nieuwe 4G zenders zijn opgehangen en dat daarom "zomaar ineens" die zenders zijn begonnen te storen. Lees er hier meer over.

    Reageer


    • #3
      Dag Frans, bedankt voor uw antwoord! Ik zal de coaxkabel eens goed bekijken en wellicht een andere kopen.Het was nochtans een prijzige kabel, als ik me goed herinner.

      Reageer


      • #4
        Ook wij hadden een slechte ontvangst van RTL 7 en RTL 8 en Net 5 en Veronica, en na het vervangen van de oude kabels door Hirschmann kabels is het probleem opgelost! Ditzelfde ook bij mijn moeder gedaan, en ook zij kan weer alles kijken!

        Reageer


        • #5
          Wij hadden dit ook, hele slechte ontvangst op RTL7 / 8 HD als commentaar kregen we van de servicedesk dat het aan onze coax ligt en dat we deze moeten vervangen. Daar ik er niet toe in staat was hebben we het zo gelaten en naar kanaal 77 en 78 gekeken (geen HD) Daarna zijn er een paar keer werkzaamheden verricht door de Delta (volgens de e-mail) en de coax is dus niet vervangen!!!! en nu zijn de slechte kanalen weer goed hoe is dat mogelijk?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door bombardje800
            Wij hadden dit ook, hele slechte ontvangst op RTL7 / 8 HD als commentaar kregen we van de servicedesk dat het aan onze coax ligt en dat we deze moeten vervangen. Daar ik er niet toe in staat was hebben we het zo gelaten en naar kanaal 77 en 78 gekeken (geen HD) Daarna zijn er een paar keer werkzaamheden verricht door de Delta (volgens de e-mail) en de coax is dus niet vervangen!!!! en nu zijn de slechte kanalen weer goed hoe is dat mogelijk?

            Reageer


            • #7
              Maar het was pas opgelost na maanden en dat het niet aan de coax ligt en 4G weet ik zelf ook wel want dan had de Delta de groene grondkabel ook wel kunnen vervangen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X