Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app melding "TV kijken op dit moment niet mogelijk" (iPad)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app melding "TV kijken op dit moment niet mogelijk" (iPad)

    Ik gebruik sinds kort de Delta App voor het bekijken van TV op mijn iPad en loopt de laatste tijd steeds tegen hetvolgende probleem op:
    Start de app op en kies een uitzending. Krijg dan dat ronddraaiende dingetje (verbinding zoeken) en na een 20-tal secondes krijg ik de melding dat TV kijken op dat moment niet mogelijk is. Als ik dan de app daarna twee of drie keer sluit en vervolgens opnieuw opstart, werkt het zonder problemen. Waar zou dit aan kunnen liggen? PH

  • #2
    Hallo Paulus,

    Heb je de iPad al eens helemaal echt uitgezet na het intalleren van de Delta TV app? Op het moment dat je de TV-app aanklikt heb je dan ook een internetverbinding op je iPad of is hij deze nog aan het zoeken?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik maak dat ook mee.
      Volgens mij is het dan te druk op het internet van Zeelandnet.
      Let eens op welke tijden dit gebeurt.

      Reageer


      • #4
        Paulus, heb jij op je ipad een jailbreak zoja gaat niet werken er is prg die je moet installeren dan kan je hem zien,op me ipad zit ook een jailbreak kon eerst ook niet kijken ze hebben een poos geleden iets in de app veranderd voorheen kon je gewoon kijken met een jb maar is wel mogelijk.

        Reageer


        • #5
          Wees blij, op android 5.0 en hoger kunnen we al bijna een jaar GEEN tv kijken op tablet of telefoon.

          Reageer


          • #6
            DanC,

            Je hebt je punt nu wel gemaakt, je kan nu ophouden met het uiten van je ongenoegen in ieder topic over live tv.

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X