Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in 1 abonnement bezint eer ge overstapt !!!!!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in 1 abonnement bezint eer ge overstapt !!!!!


  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Weet niet waarom jullie klagen hoor zeelandnet is gewoon goed, zit er al van tijd bij in de tijd met het inbellen poosje uit de running geweest, sinds een jaar weer terug bij zeelandnet sindsdien heb ik nog nooit een storing gehad maak er dagelijks gebruik van ben gewoon tevreden met hun.
        Om terug te komen op arnezwier ja dat kan kloppen maar er zit nog een addertje onder het gras heb het eens gelezen in de algemene voorwaarden dat geldt pas na een jaar als nieuwe abonnee !

        De meeste storingen wijzen uit op 99.9 % onkunde van de klant zie het zo vaak bij mensen thuis hoe ze het hebben aangesloten verkeerde instellingen enz enz...

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            als je tijdje klant bent geweest bij zeelandnet dan weetje dat de onkunde bij zeelandnet zit.
            De leidinggevende verschuilen zich achter personeel met hooguit een zwemdiploma. Je krijgt ze
            nooit te spreken. Als een medewerker je belt doen ze dat met een afgeschermd nummer en later beweren ze rustig wij hebben u al een paar keer gebeld maar wij krijgen geen reactie. Ja dat is gek je kan niet zien wie er gebeld heeft.
            Ik heb ongeveer 50 e-mails met de meest ongelooflijke en stomme reacties van zeelandnet. Iedereen spreekt elkaar tegen, niemand leest iets.Hopeloos

            Reageer


            • #7
              Leuk, al die negatieve reacties :@
              Gelukkig heb ik hele andere ervaringen, ik blijf bij Zeelandnet.
              Natuurlijk worden er fouten gemaakt en gaan er wel eens dingen verkeerd, maar wanneer ik in mijn kennissen kring kijk, dan doet Zeelandnet (Delta) het goed!

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Leuk voor zeelandnet, hebben ze toch nog 2 klanten over, in mijn kennissenkring is iedereen al weg
                  bij Delta en zeelandnet

                  Reageer


                  • #10
                    Op verzoek van topic starter topic gesloten.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X