Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ci+ module 1.2 of 1.3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ci+ module 1.2 of 1.3

    Hallo,

    Ik kom hier nog niet helemaal uit, met jullie hulp vast wel. Ik heb zojuist een Alles-in-een abonnement afgesloten.
    Omdat ik graag digitale televisie wil op mijn Samsung UE46D8000 ga ik zelf een Ci+ module met smartcard aanschaffen.
    Op internet zie ik echter alleen een combinatie van een SMIT Ci+ 1.2 module, die blijkbaar geen interactieve televisie ondersteund.
    Kan ik dan een losse smartcard en een losse 1.3 module aanschaffen? En zo ja, welke zijn geschikt/worden ondersteund?

    Gr. Arie

  • #2
    Hallo Arie90, ik heb zelf ook een samsung je zou de versie 1.4 moeten nemen jou samsung ondersteund geen interactieve televisie dan moet je Quantis CI nemen die zijn geschikt.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie! Dat had ik inmiddels ook begrepen, het is een 2011 model.

      Gezien ik vast nog wel eens een nieuwe tv aanschaf, kan ik beter alvast een module aanschaffen die het wel ondersteund. Ik neem aan dat een 1.3 module wel gewoon werkt in mijn tv?

      Je bedoelt toch geen CI+ 1.4 module? Deze zijn nog niet uit en vereisen een nieuw slot.

      Heb je misschien een link van het model dat jij bedoelt?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Arie90
        Bedankt voor je reactie! Dat had ik inmiddels ook begrepen, het is een 2011 model.

        Gezien ik vast nog wel eens een nieuwe tv aanschaf, kan ik beter alvast een module aanschaffen die het wel ondersteund. Ik neem aan dat een 1.3 module wel gewoon werkt in mijn tv?

        Je bedoelt toch geen CI+ 1.4 module? Deze zijn nog niet uit en vereisen een nieuw slot.

        Heb je misschien een link van het model dat jij bedoelt?
        was effe mis met de versie
        https://www.plattetvdiscounter.nl/ac...-ci-1-3-module

        Reageer


        • #5
          Beste Arie90, welkom op het forum.

          Om interactieve TV te kunnen kijken, heb je een televisie nodig die HbbTV ondersteunt. De Samsung UE46D8000 ondersteunt dat. De versie van de CI+ module (1.2 of 1.3) is niet belangrijk.

          En op onze webwinkel kun je een CI+ module met Delta digitale TV startpakket (smartcard) bestellen op deze pagina.

          Reageer


          • #6
            Frans, ik denk dat je het mis heb deze ondersteund geen hbbtv wel eventueel met een aanpassing in het service menu
            maar model 2011 ondersteund deze optie niet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rd1osb
              Frans, ik denk dat je het mis heb deze ondersteund geen hbbtv wel eventueel met een aanpassing in het service menu
              maar model 2011 ondersteund deze optie niet.
              Deze aanpassing is vrij gemakkelijk te maken (heb hier al eens mee getest), dus dat komt goed.

              Frans, weet je dit zeker? Op diverse sites wordt dit namelijk tegengesproken, bijvoorbeeld hier (zie minpunt): http://www.tvstore.nl/product/206799...FUKWtAodhQIHSA

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Beste Arie90, welkom op het forum.

                Om interactieve TV te kunnen kijken, heb je een televisie nodig die HbbTV ondersteunt. De Samsung UE46D8000 ondersteunt dat. De versie van de CI+ module (1.2 of 1.3) is niet belangrijk.

                En op onze webwinkel kun je een CI+ module met Delta digitale TV startpakket (smartcard) bestellen op deze pagina.
                Beste Frans,

                Weet je dit zeker (zie ook mijn reactie hierboven)?

                Gr. Arie

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Arie90
                  Beste Frans,

                  Weet je dit zeker (zie ook mijn reactie hierboven)?

                  Gr. Arie
                  Zo zeker dat ik hier in een test opstelling de CI+ uit de TV heb gehaald en nog steeds het portaal van zeeland kan openen. Is dit probleem overigens nog steeds van toepassing?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X