Ik heb een smartcard voor digitale tv Op de card staat Delta ,verkoop gaat via zeelandnet en winkels .maar als een vraag stelt over deze card geeft Zeelandnet/Delta niet thuis . Bij wie moet ik dan zijn als de leverancier niet meer bestaat?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Smartcard is niet geschikt voor Philips TV
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
mijn smartcard was niet geschikt voor mijn Philips tv. De module moest 1.3 zijn . Zowel Philips , de repareur , leverancier en Zeelandnet konden mij niet vertellen hoe dat werkte. Advies koop maar een nieuwe of ga naar een andere provider . Maar met enige hulp van mijn zoon gewoon op internet te vinden Uploaden via de Tv
Dus nu is dat opgelost.
Maar mij verbaasd het toch dat Zeelandnet medewerkers dit over eigen Delta smartcard niet weten
Reageer
-
Hallo Snijders,
Vreemd dat er bij de klantenservice geen duidelijkheid is gekomen over dit probleem. Ik vermoed overigens wel dat hier een aantal zaken door elkaar worden gehaald. Dit probleem komt niet voort uit uw kaart die niet geschikt zou zijn, maar de module die word gebruikt.
Waar heeft u exact de informatie vandaan dat u een versie 1.3 module moet gebruiken voor uw TV?
Reageer
-
Jacco ,
ik heb je vraag niet eerder gezien ,sorry
Maar de info komt van de monteur van mijn Philips tv. Hij kwam bij mij de smart tv vervangen door een nieuwe .Dit omdat de tv veel storingen had(garantie) Hij vroeg mij of de module 1.2 of 1.3 was ,mij onbekend Zeelandnet zij het ook niet te weten en moest het maar uitzoeken met de leverancier. Zeelandnet produkt ,maar levert zelf niet en bedrijf waar gekocht bestaat niet meer.
Later heb ik met hulp van een buitenstaander uitgevonden dat het via de tv kon en update gedaan van 1.2 naar 1.3
Nu valt hij soms nog uit en meldt dan gecodeerd programma ,controleer smartcard en C+ , om het vervolgens na 1 minuut weer aan te gaan.
Maar Zeelandnet heeft nooit iets van zich laten horen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SnijdersHet is een Philips 47pfk7509/12
De TV wordt in ieder geval ondersteund. Over de module kunnen wij als ZeelandNet inderdaad weinig zeggen, want we kunnen door de telefoon niet zien of het een 1.2 of 1.3 module is.
Wat ik je wel kan vertellen is dat je niet een 1.2 module kunt updaten naar een 1.3. Het is namelijk andere hardware, dat kun je met een software update niet oplossen. Wel is het mogelijk om ze te updaten met nieuwe firmware waardoor ze beter gaan werken. Ik heb het vermoeden dat dat met jouw module ook is gebeurd.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer