Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard is niet geschikt voor Philips TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard is niet geschikt voor Philips TV

    Ik heb een smartcard voor digitale tv Op de card staat Delta ,verkoop gaat via zeelandnet en winkels .maar als een vraag stelt over deze card geeft Zeelandnet/Delta niet thuis . Bij wie moet ik dan zijn als de leverancier niet meer bestaat?

  • #2
    Waar heb je de vraag gesteld?

    Reageer


    • #3
      Ik heb de vraag gesteld bij Zeelandnet maar deze zeggen niets te weten over de card , want geen produkt van hen .
      Terwijl er Delta op de card staat ?

      Reageer


      • #4
        Bij Zeelandnet is nogal rekbaar ......
        Volgens het consumenten-recht is de leverancier aansprakelijk voor garantie en service.
        Is deze failliet, of opgeheven, dan zal je een stap verder moeten gaan.
        Heb je al eens gebeld met de helpdesk?

        Reageer


        • #5
          Hallo Snijders,

          Welke vraag heb je over je smartcard?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            mijn smartcard was niet geschikt voor mijn Philips tv. De module moest 1.3 zijn . Zowel Philips , de repareur , leverancier en Zeelandnet konden mij niet vertellen hoe dat werkte. Advies koop maar een nieuwe of ga naar een andere provider . Maar met enige hulp van mijn zoon gewoon op internet te vinden Uploaden via de Tv
            Dus nu is dat opgelost.
            Maar mij verbaasd het toch dat Zeelandnet medewerkers dit over eigen Delta smartcard niet weten

            Reageer


            • #7
              Hallo Snijders,

              Vreemd dat er bij de klantenservice geen duidelijkheid is gekomen over dit probleem. Ik vermoed overigens wel dat hier een aantal zaken door elkaar worden gehaald. Dit probleem komt niet voort uit uw kaart die niet geschikt zou zijn, maar de module die word gebruikt.

              Waar heeft u exact de informatie vandaan dat u een versie 1.3 module moet gebruiken voor uw TV?

              Reageer


              • #8
                Hallo Snijders,

                Ik zie geen reactie meer op de vraag van Jacco. Hoe ben je aan de juiste informatie gekomen?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Jacco ,
                  ik heb je vraag niet eerder gezien ,sorry
                  Maar de info komt van de monteur van mijn Philips tv. Hij kwam bij mij de smart tv vervangen door een nieuwe .Dit omdat de tv veel storingen had(garantie) Hij vroeg mij of de module 1.2 of 1.3 was ,mij onbekend Zeelandnet zij het ook niet te weten en moest het maar uitzoeken met de leverancier. Zeelandnet produkt ,maar levert zelf niet en bedrijf waar gekocht bestaat niet meer.
                  Later heb ik met hulp van een buitenstaander uitgevonden dat het via de tv kon en update gedaan van 1.2 naar 1.3
                  Nu valt hij soms nog uit en meldt dan gecodeerd programma ,controleer smartcard en C+ , om het vervolgens na 1 minuut weer aan te gaan.
                  Maar Zeelandnet heeft nooit iets van zich laten horen

                  Reageer


                  • #10
                    Snijders,

                    Wat is het precieze model van de televisie?

                    Reageer


                    • #11
                      Het is een Philips 47pfk7509/12

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Snijders
                        Het is een Philips 47pfk7509/12
                        Hoi Snijders,

                        De TV wordt in ieder geval ondersteund. Over de module kunnen wij als ZeelandNet inderdaad weinig zeggen, want we kunnen door de telefoon niet zien of het een 1.2 of 1.3 module is.

                        Wat ik je wel kan vertellen is dat je niet een 1.2 module kunt updaten naar een 1.3. Het is namelijk andere hardware, dat kun je met een software update niet oplossen. Wel is het mogelijk om ze te updaten met nieuwe firmware waardoor ze beter gaan werken. Ik heb het vermoeden dat dat met jouw module ook is gebeurd.

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi Snijders,

                          Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Mocht de oplossing hiertussen staan, selecteer deze dan als het beste antwoord. Dan kunnen andere forum gebruikers hier ook wat van opsteken
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X