Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV via de PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV via de PC

    sinds enige tijd heb ik ook weer problemen met TV zenders op mijn pc via Delta TV
    er werken weer maar 3 zenders en op een andere pc werkt er geen een zender
    internet explorer instellingen terug zetten opties opnieuw ingesteld werkt nog niet ?? wat kan ik nog meer doen
    dit komt iedere keer weer terug als er bij zeelandnet aan de verbindingen word gewerkt ??:@

  • #2
    Hallo jackvdriel,

    Ik kan niet terug vinden dat we bij jou aan de verbindingen bezig zijn geweest. Het lijkt erop dat er iets anders aan de hand is. Als je met meerdere computers werkt heb je waarschijnlijk een router aangesloten staan.

    Als dit inderdaad zo is wil je dan eens een pc direct aansluiten op het modem (haal de router van de stroom) en dan nog eens testen hoe het gaat met het TV kijken? Krijg je een foutmelding wil je die dan hier vermelden?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      laptop via wifi router werkt wel maar soms moet je silverlight opnieuw installeren als je bv spelletjes doe
      maar op een pc met vaste verbinding loopt het niet zo goed allemaal (internet snelheid is 93mb dus wel goed
      mijn zender plaatjes komen in beeld maar als ik ze aanklikt zie je een paar blauwe stipjes maar buffefring gaat niet door dan stopt alles alleen bij zenders van de nos1-2-3 werkt het nog wel

      Reageer


      • #4
        Gebruik je Live TV via Internet Explorer (welke versie?) of via Google Chrome?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          twee dagen had ik goede ontvangst van live tv maar nu lukt het weer niet ik zie dat er veel mensen problemen hebben als het niet goed werkt kunnen jullie het beter niet aanbieden maar ja het zal weer wel aan onze pc/wifi router liggen hoor zou best kunnen natuurlijk maar er zijn zoveel klachten dat je even moet gaan nadenken over iets anders??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
            twee dagen had ik goede ontvangst van live tv maar nu lukt het weer niet ik zie dat er veel mensen problemen hebben als het niet goed werkt kunnen jullie het beter niet aanbieden maar ja het zal weer wel aan onze pc/wifi router liggen hoor zou best kunnen natuurlijk maar er zijn zoveel klachten dat je even moet gaan nadenken over iets anders??
            Problemen met Live TV kijken kunnen veroorzaakt worden door allerlei verschillende oorzaken. Er moeten een aantal zaken in orde zijn om op Zeelandnet Live TV te kunnen kijken. Zoals:

            - Een werkende internetverbinding
            - Een geschikte browser
            - Een werkende Silverlight plugin

            Als een van deze zaken niet in orde is, dan werkt het dus niet, of in sommige gevallen alleen NPO1, 2 en 3 (en Omroep Zeeland).

            Het verdient dus aanbeveling om eens een andere browser te proberen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              - Een geschikte browser
              Het hoort bij iedere browser te werken, waar een plug-in inpast, een kwestie van standaardisatie.
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              - Een werkende Silverlight plugin
              Die helaas niet voor ieder besturingssysteem beschikbaar is en bovendien door de maker (Microsoft) al is afgeschreven.......

              Reageer


              • #8
                maar gezien Jackvdriel aangeeft dat hij zijn IE al naar de standaardinstellingen heeft gereset kunnen we in ieder geval een incompatible besturingssysteem wegstrepen als oorzaak voor hem.
                Heb je nog kans gezien om het met een andere browser te proberen?

                Reageer


                • #9
                  Sinds enkele dagen ben ik overgestapt op Windows10 om dat mijn pc Windows 7 stuk ging dus reparatie Best duur hoor nieuwe harde schijf nieuwe koeler en nog wat dingetjes +reparatie kosten en nieuwe monitor maar nu heb ik weer een goede snelle I5 pc en tv via zeelandnet werkt ook weer op mijn pc hopelijk kan ik nu weer wat jaren vooruit

                  Reageer


                  • #10
                    @jackvdriel

                    Dank je wel dat je dit ons nog even laat weten. Kan een ander misschien ook iets mee als hij/zij tegen hetzelfde aanloopt.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X