Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met mail in windows 8.1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met mail in windows 8.1

    Goedenavond,

    Ik heb op mijn desktop Windows 8.1 staan en ik gebruik windows livemail 2012. Als ik op een mailadres van een website klik moet ik eerst allerlei gegevens invoeren in een scherm en krijg vervolgens een compleet andere mailpagina. Wie weet hoe ik dat kan verwijderen.

    Met vriendelijkek groet,

    Tom Nuijten

  • #2
    Stel Windows Livemail in als standaard mailprogramma en het probleem is opgelost.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door nerd43
      Stel Windows Livemail in als standaard mailprogramma en het probleem is opgelost.
      Goedemorgen,
      Een simpele vraag, maar waar stel ik dat in en eventueel hoe doe ik dat?

      met vriendelijke groet,

      Tom Nuijten

      Reageer


      • #4
        Dat is voor mij niet makkelijk uit te leggen omdat ik zelf geen W8 gebruiker ben.
        Open Internet Explorer klik in de menubalk op Extra / internetopties en kies in het schermpje dat dan verschijnt voor het tabblad programma's. Onderaan zie je een button Programma's instellen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door nerd43
          Dat is voor mij niet makkelijk uit te leggen omdat ik zelf geen W8 gebruiker ben.
          Open Internet Explorer klik in de menubalk op Extra / internetopties en kies in het schermpje dat dan verschijnt voor het tabblad programma's. Onderaan zie je een button Programma's instellen
          Geweldig, het is gelukt.
          Dank je wel.

          Met vriendelijke groet,

          Tom Nuijten

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X