Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live tv kijken op de laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live tv kijken op de laptop

    Ik heb een laptop met daarop vista en ik gebruik chrome als internet browser volgens mij de nieuwste versie.
    Als ik nu live tv wil kijken op mijn laptop moet eerst npapi terug schakelen en dan krijg ook de melding van chrome dat silverlight binnenkort niet meer wordt ondersteund.
    Is er mischien al een update voor dit probleem in de maak of is straks gewoon jammer maar helaas?

  • #2
    Denk het laatste, ik wacht zelf al 7 maanden op de android update van de delta app. Werkt niet onder android 5.0.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door DanC
      Denk het laatste, ik wacht zelf al 7 maanden op de android update van de delta app. Werkt niet onder android 5.0.
      DanC, dat heb je nu wel duidelijk gemaakt. Ik vraag je daarom vriendelijk om even te stoppen met hetzelfde bericht te plaatsen in allerlei verschillende topics.

      Reageer


      • #4
        Dat is goed frans, wil jij dan zo vriendelijk zijn te vertellen wat er aan de hand is met de delta app update en wanneer we de update kunnen verwachten?

        Reageer


        • #5
          DanC,

          Alle nu bekende informatie kan je terug vinden in Dit Topic

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X