Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aankoop nieuwe tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aankoop nieuwe tv

    Hoe weet ik zeker dat ik een tv koop waarbij de CI+ capsule plus Delta kaart voor HD zenders 100% goed zal werken?
    Vroeger was er een lijst van Delta waarop alle tv's stonden waarvan Delta de goede werking met hun HD aanbod garandeerde,
    maar kan die niet meer vinden en was de laatste keer dat ik hem zag niet up to date.

  • #2
    In het begin waren er inderdaad problemen met sommige merken maar sinds een aantal jaar worden de gebruikelijke @smit CI+ modules gewoon door de recente apparaten ondersteund.

    Als u nu in de winkel een model uitzoekt (2014/2015) dan zal de module gewoon werken MITS de leeftijd van de CI+ module niet te oud is.

    Als u niet zeker bent van uw zaak dan kunt u het beste de juiste CI+module bij het toestel aanschaffen in de winkel. De laatste Delta @smit kaart (interactief) heeft een oranje label (versie 1.3) en zal in vrijwel alle moderne TV's probleemloos werken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door huilendedraak
      Hoe weet ik zeker dat ik een tv koop waarbij de CI+ capsule plus Delta kaart voor HD zenders 100% goed zal werken?
      Vroeger was er een lijst van Delta waarop alle tv's stonden waarvan Delta de goede werking met hun HD aanbod garandeerde,
      maar kan die niet meer vinden en was de laatste keer dat ik hem zag niet up to date.
      Hoi Huilendedraak, en welkom op het forum.

      Het overzicht van gecertificeerde TV's kun je hier vinden.

      Klik even op CI+ en selecteer dan het toestel. Mocht het toestel er niet bijstaan, en het betreft een nieuw toestel, dan kun je er wel vanuitgaan dat de CI+ 1.3 module er probleemloos op zal werken. Dat geldt natuurlijk niet voor oudere toestellen.

      Reageer


      • #4
        dankjewel Kletsmajoor!

        Reageer


        • #5
          Dankjewel !

          Hoi Huilendedraak, en welkom op het forum.

          Het overzicht van gecertificeerde TV's kun je hier vinden.

          Klik even op CI+ en selecteer dan het toestel. Mocht het toestel er niet bijstaan, en het betreft een nieuw toestel, dan kun je er wel vanuitgaan dat de CI+ 1.3 module er probleemloos op zal werken. Dat geldt natuurlijk niet voor oudere toestellen. [/quote]

          Reageer


          • #6
            Het toestel Samsung UE 48J5100 staat er niet bij. Ook is het moeilijk om de productie datum van een (afgeprijsd) aangeboden toestel op internet te achterhalen. Van wanneer gaat het eigenlijk om een verouderd toestel? Een flink afgeprijsd toestel kan misschien een verouderd model zijn.

            Reageer


            • #7
              Huilendedraak, dit is een eenvoudig toestel uit 2015. Lees meer over de achtergrond van typenummers van televisies.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Huilendedraak, dit is een eenvoudig toestel uit 2015. Lees meer over de achtergrond van typenummers van televisies.
                dankjewel!!!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X