Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen digitale zenders meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen digitale zenders meer

    Ik wou de zenders updaten, maar nu heb ik alleen nog maar analoog signaal. Ik heb al van alles geprobeerd. Maar hij zegt dat de frequentie niet klopt 402.00. Het is een philips tv. Hoe kan ik dit oplossen?

  • #2
    hoi,
    ik heb hetzelfde als ziggo weer een update heeft uitgevoerd.
    ik voer dan bij automatisch kanalen kiezen de volgende codes in:
    netwerk ID: 02000
    netwerk freq: 402000
    modul:6875
    dan laat ik hem alle kanalen automatisch opzoeken en is alles weer op orde.
    ik vind het ook zeer vervelend, en wou ook dat het ophield, soms is het 2 of 3x per dag.
    hoop dat dit helpt.
    succes ermee
    groetjes Bas

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door toffetessa
      hoi,
      ik heb hetzelfde als ziggo weer een update heeft uitgevoerd.
      ik voer dan bij automatisch kanalen kiezen de volgende codes in:
      netwerk ID: 02000
      netwerk freq: 402000
      modul:6875
      dan laat ik hem alle kanalen automatisch opzoeken en is alles weer op orde.
      ik vind het ook zeer vervelend, en wou ook dat het ophield, soms is het 2 of 3x per dag.
      hoop dat dit helpt.
      succes ermee
      groetjes Bas
      Helaas
      Ik heb dit al 20 x geprobeerd, maar hij vraagt om een netwerkfrequentie. ik kan 5 getallen invullen maar hij kent de frequentie niet. Ik heb al van alles geprobeerd. 3 dagen geleden werkte alles nog wel gewoon. erg frustrerend.

      Reageer


      • #4
        Netwerkfrequentie is 402000 dus 6 cijfers lang en geen 5. Beetje vreemd dat je er maar 5 kan invullen.

        Reageer


        • #5
          Hallo jmfaas,

          Als dit probleem nog niet is opgelost controleer dan toch nog een keer de instellingen. Digitale zenders kunnen namelijk altijd gevonden worden, ook als er geen smartkaart in de decoder of TV zit.

          Mocht dit allemaal niet werken is het misschien het beste om eens contact op te nemen met de leverancier/fabrikant van het toestel.

          Oorspronkelijk gepost door Eddy
          Netwerkfrequentie is 402000 dus 6 cijfers lang en geen 5. Beetje vreemd dat je er maar 5 kan invullen.
          De extra 0 is alleen voor toestellen die om zes karakters vragen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jacco
            Hallo jmfaas,

            Als dit probleem nog niet is opgelost controleer dan toch nog een keer de instellingen. Digitale zenders kunnen namelijk altijd gevonden worden, ook als er geen smartkaart in de decoder of TV zit.

            Mocht dit allemaal niet werken is het misschien het beste om eens contact op te nemen met de leverancier/fabrikant van het toestel.

            Oorspronkelijk gepost door Eddy
            Netwerkfrequentie is 402000 dus 6 cijfers lang en geen 5. Beetje vreemd dat je er maar 5 kan invullen.
            De extra 0 is alleen voor toestellen die om zes karakters vragen.
            Het is inmiddels gelukt. frequentie 40.200 en dan 02000.
            Bedankt

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X