Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 compatibel met Norton 360?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 compatibel met Norton 360?

    Volgende maand is er een uitrol van Windows 10. Gratis voor Windows 7 en 8 gebruikers.
    Mijn vraag, is Norton 360 compatibel met Windows 10? Nu draait Norton bij mij onder Windows 7.

  • #2
    Sorry, taalfoutje in de vraag. Moet compatibel zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door roosje
      Sorry, taalfoutje in de vraag. Moet compatibel zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jaap1988
        Oorspronkelijk gepost door roosje
        Sorry, taalfoutje in de vraag. Moet compatibel zijn.
        Beste Jaap 1988,
        Ook ik heb mijn twijfels. Als ik onderstaand bericht lees, denk ik nog wel eens aan XP, was toch niks mis mee?

        ---------------------""Het bedrijf liet eerder al weten dat de nieuwere versie van Windows agressief naar gebruikers gepusht zou worden. Daarmee hoopt Microsoft een situatie zoals rond Windows XP te voorkomen.""::@-----

        Geldklopperij?? Straks staan Vista en Windows 7 gebruikers in de kou door out fasering van deze nieuwe Windows versie.

        Reageer


        • #5
          roosje, om op je vraag terug te komen: er komt binnenkort een update uit die compatibel is met Windows 10 (bron).

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            roosje, om op je vraag terug te komen: er komt binnenkort een update uit die compatibel is met Windows 10 (bron).
            Beste GoeRoe,
            Zojuist contact gehad met Symantec (over Norton 360)
            Voor de uitrol van Windows 10 wordt er automatisch een update van Norton 360 op de PC gezet om het geschikt te maken voor Windows 10.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door roosje
              Ook ik heb mijn twijfels. Als ik onderstaand bericht lees, denk ik nog wel eens aan XP, was toch niks mis mee?

              Reageer


              • #8
                Bij mij werkt AVG prima als bescherming maar laatst was ik bij iemand met Norton en daar was de spliksplinternieuwe PC zo vast als een huis gelopen tijdens een udate, voor mij zeker geen Norton!!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X