Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale TV-aansluiting boven werkt niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale TV-aansluiting boven werkt niet.

    Heb op de slaapkamer tv met c i + kaart maar krijg geen digitaal alleen maar via de kabel Hoe kan ik dat doen dat ik wel digitaal kan ontvangen

  • #2
    Heb je wel een decoder in de slaapkamer?
    Of is het een TV met ingebouwde decoder, zoja ondersteund deze de juiste standaarden?
    Mag ik aannemen, dat er wel een kabel naar de TV gaat?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door r0n
      Heb je wel een decoder in de slaapkamer?
      Of is het een TV met ingebouwde decoder, zoja ondersteund deze de juiste standaarden?
      Mag ik aannemen, dat er wel een kabel naar de TV gaat?
      Ja in ingebouwde decoder heb er n kaart in zitten er komt van beneden n kabel aangesloten op de tv boven

      Reageer


      • #4
        Wanneer je de TV in de huiskamer zet, werkt het daar wel?
        De reden:
        het kan zijn, dat de kabel naar de slaapkamer te lang is, of van een te slechte kwaliteit is.
        Door de TV te verplaatsen naar de huiskamer en te kijken of het daar wel werkt, weten we zeker dat de TV niet defect is.

        Reageer


        • #5
          Oke dan ligt het aan de kabel. doe ik de kaart van beneden er boven in werkt niet doe ik die van boven beneden werkt het wel. Dus conclusie kabel niet goed. Vanaf de aansluiting naar de tv is 8 meter. Dus ga volgende week nieuwe kabel halen. Of die 8 meter moet te lang zijn wat dan??

          Reageer


          • #6
            Corrie65,

            Je geeft aan dat je wel analoog signaal ontvangt op de slaapkamer, welke foutmelding krijg je te zien als digitaal probeert te kijken?
            Als ik je vraag zo lees krijg ik namelijk bijna het idee dat je de tv gewoon op analoog hebt staan.

            Reageer


            • #7
              Hij geeft alleen maar kabelnetwerk aan krijg niet eens voorelkaar om digitaal te proberen. Ga naar netwerk instelling krijg 2 polen te zien annuleren en start krijg hem niet op start.

              Reageer


              • #8
                Ja dat kan maar hoe kom ik dan naar digitaal??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door corrie65
                  Ja dat kan maar hoe kom ik dan naar digitaal??
                  gebruiksaanwijzing TV :P

                  Reageer


                  • #10
                    Oke dan ga ik die maar eens opzoeken. Ga dat morgens eens proberen bedankt

                    Reageer


                    • #11
                      Bekijk dit filmpje eens, staat precies uitgelegd hoe je de TV en CI+ module moet installeren om digitaal te kunnen kijken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door corrie65
                        Heb op de slaapkamer tv met c i + kaart maar krijg geen digitaal alleen maar via de kabel Hoe kan ik dat doen dat ik wel digitaal kan ontvangen
                        Corrie65,

                        Is het nog gelukt om de digitale televisie aan de praat te krijgen?

                        Reageer


                        • #13
                          Ben er nog niet mee Dus komt goedbezig maar vrijdag komt er iemand die er meer verstand van heb dan ik.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door corrie65
                            Ben er nog niet mee Dus komt goedbezig maar vrijdag komt er iemand die er meer verstand van heb dan ik.
                            En corrie65, is het ondertussen nog gelukt?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Frans
                              En corrie65, is het ondertussen nog gelukt?
                              Nog steeds niet heb de kaart er uit gehaald beneden doet hij het wel kaart van benden doet het ook niet boven. Kastje er tussen gezet en nog niet. We hebben het opgegeven worden er helemaal radeloos van. Wachten nu maar tot mijn zoon er n keer is hier. Dus gedild hebben.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X