Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

4GB internet abonnement / modem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
    Wat zijn dat toch voor koeke(n)bakkers die bij de helpdesk werken ?
    Als de servicedesk informatie niet heeft of krijgt, ligt dat niet aan de medewerkers maar aan de mensen die er voor moeten zorgen dat ze genoeg en de juiste informatie hebben. Het is laagbetaald en onprettig werk dat je meestal doet als opstap naar hoger en meer. Je bent het gezicht van Delta, maar dat gezicht mag nu eenmaal zo weinig mogelijk kosten. Het is niet redelijk om dit zo op hun bordje te gooien. Als je premium service wilt, succes met zoeken....ook de 'premium' providers bezuinigen op wat ze zelf een belangrijke functie blijven noemen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Als de servicedesk informatie niet heeft of krijgt, ligt dat niet aan de medewerkers maar aan de mensen die er voor moeten zorgen dat ze genoeg en de juiste informatie hebben. Het is laagbetaald en onprettig werk dat je meestal doet als opstap naar hoger en meer. Je bent het gezicht van Delta, maar dat gezicht mag nu eenmaal zo weinig mogelijk kosten. Het is niet redelijk om dit zo op hun bordje te gooien. Als je premium service wilt, succes met zoeken....ook de 'premium' providers bezuinigen op wat ze zelf een belangrijke functie blijven noemen.
      Ik ben het met je eens.
      Alle drie de medewerkers die mij in de wacht hebben gezet, gingen overleggen, en na navraag bij hun leidinggevende kwamen ze stuk voor stuk terug met dezelfde boodschap: ik krijg geen nieuwe modem.

      Reageer


      • #18
        Dan zijn het volgens mij nog steeds koekebakkers. (bij Delta)

        Is toch een redelijk simpele vraag betreffende een abonnement , daar verwacht je toch een adekwaat antwoord op ?

        Kijk nee is ook en antwoord maar klopte dus in dit geval niet.

        Lijkt mij vrij logies dat je modem de snelheid van je abonnement kan verwerken.
        Laatst bewerkt door renschip; 2 weken geleden.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
          Dan zijn het volgens mij nog steeds koekebakkers. (bij Delta)

          Is toch een redelijk simpele vraag betreffende een abonnement , daar verwacht je toch een adekwaat antwoord op ?
          Heb je adequaat gelezen wat ik schreef?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Heb je adequaat gelezen wat ik schreef?
            Ja , praat onbekwaamheid maar goed .
            Dus als je laag betaald word hoef je niets te weten en ligt het aan een ander.
            Delta is gewoon een amateur clubje . Ik geef gewoon mijn mening en ben het dus niet eens met wat jij schreef.
            Laatst bewerkt door renschip; 2 weken geleden.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

              Ja , praat onbekwaamheid maar goed .
              Dus als je laag betaald word hoef je niets te weten en ligt het aan een ander.
              Delta is gewoon een amateur clubje . Ik geef gewoon mijn mening en ben het dus niet eens met wat jij schreef.
              Je hebt recht op je mening. Het tv-product van KPN staat erg goed aangeschreven, als Delta echt zo slecht is, kun je overstappen. Misschien wel eerst het forum van KPN bezoeken; dan kun je lezen dat zelfs daar geklaagd wordt. Delta is geen premium provider; als je premium-support verwachtte, zul je dus altijd teleurgesteld zijn.

              Reageer


              • #22
                Ik heb absoluut geen enkel probleem met Delta. Alles werkt (afkloppen) perfect. Op een aantal klantenservice medewerkers die beter hun producten moeten kennen na, zijn ze zeer vriendelijk, snel en behulpzaam. Kwaliteit niks over te klagen. Haal stabiel nu 4GBPS zowel UP als Down en tv (op dolby digital volume na) alles heel goed.
                Helaas niet kwa kwaliteit mediabox next van Ziggo maar de androidbox kan er mee door

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Je hebt recht op je mening. Het tv-product van KPN staat erg goed aangeschreven, als Delta echt zo slecht is, kun je overstappen. Misschien wel eerst het forum van KPN bezoeken; dan kun je lezen dat zelfs daar geklaagd wordt. Delta is geen premium provider; als je premium-support verwachtte, zul je dus altijd teleurgesteld zijn.
                  Ik ben helemaal niet teleurgesteld in Delta , TV en internet via de kabel en op een enkele TV zender na (waar ik wel eens langs zap en toch niet naar kijk) heb ik verder geen klachten.

                  Alleen als ik de klachten over apps en aansluiten lees dan komt het toch niet echt professioneel over.

                  En natuurlijk zullen er ook veel dingen wel goed gaan (daar hoor je meestal niet veel van).

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

                    Ik ben helemaal niet teleurgesteld in Delta , TV en internet via de kabel en op een enkele TV zender na (waar ik wel eens langs zap en toch niet naar kijk) heb ik verder geen klachten.

                    Alleen als ik de klachten over apps en aansluiten lees dan komt het toch niet echt professioneel over.

                    En natuurlijk zullen er ook veel dingen wel goed gaan (daar hoor je meestal niet veel van).
                    Ik heb niet het idee dat het gras groener is bij andere providers
                    Wanneer je TotaalTV leest dan zou je denken dat KPN de ultieme provider is, maar ook daar zijn er klachten over het TV+ product, internetzaken etc.
                    Overal is wel iets. Doorgaans worden de goede zaken niet belicht op een forum, alleen de zaken die fout gaan of net even niet zo lekker lopen.
                    Evenals nieuwsberichten over hoe fantastisch KPN wel niet is. Ik neem het beide met een korreltje zout.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X