Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van een recente geplande stroomonderbreking door onze netbeheerder. Helaas, nadat de stroom was hersteld, ondervonden we een onverwacht probleem - geen internetverbinding. Na wat onderzoek blijkt dat het probleem verband houdt met een bekend probleem met de Nokia XS-2426G-B modem en de voeding.
Ik wil dit probleem rechtstreeks aanpakken met Delta. Het is cruciaal dat zij dit probleem snel oplossen. We hebben ofwel een werkende modem nodig, of op zijn minst duidelijke communicatie om klanten te informeren over dit probleem. Het is frustrerend om dergelijke onderbrekingen te ervaren, vooral wanneer ze worden veroorzaakt door een bekend probleem. Stuur aub al uw klanten een reservevoeding of iets dat dit probleem kan voorkomen.
Laten we hopen dat Delta deze kwestie serieus neemt en zo snel mogelijk oplost. Anders zullen we naar andere providers kijken.
Ik wil dit probleem rechtstreeks aanpakken met Delta. Het is cruciaal dat zij dit probleem snel oplossen. We hebben ofwel een werkende modem nodig, of op zijn minst duidelijke communicatie om klanten te informeren over dit probleem. Het is frustrerend om dergelijke onderbrekingen te ervaren, vooral wanneer ze worden veroorzaakt door een bekend probleem. Stuur aub al uw klanten een reservevoeding of iets dat dit probleem kan voorkomen.
Laten we hopen dat Delta deze kwestie serieus neemt en zo snel mogelijk oplost. Anders zullen we naar andere providers kijken.
Reageer