Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stroomonderbreking en internetstoring: Probleem met Nokia XS-2426G-B modem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stroomonderbreking en internetstoring: Probleem met Nokia XS-2426G-B modem

    Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van een recente geplande stroomonderbreking door onze netbeheerder. Helaas, nadat de stroom was hersteld, ondervonden we een onverwacht probleem - geen internetverbinding. Na wat onderzoek blijkt dat het probleem verband houdt met een bekend probleem met de Nokia XS-2426G-B modem en de voeding.

    Ik wil dit probleem rechtstreeks aanpakken met Delta. Het is cruciaal dat zij dit probleem snel oplossen. We hebben ofwel een werkende modem nodig, of op zijn minst duidelijke communicatie om klanten te informeren over dit probleem. Het is frustrerend om dergelijke onderbrekingen te ervaren, vooral wanneer ze worden veroorzaakt door een bekend probleem. Stuur aub al uw klanten een reservevoeding of iets dat dit probleem kan voorkomen.

    Laten we hopen dat Delta deze kwestie serieus neemt en zo snel mogelijk oplost. Anders zullen we naar andere providers kijken.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht
    Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van een recente geplande stroomonderbreking door onze netbeheerder. Helaas, nadat de stroom was hersteld, ondervonden we een onverwacht probleem - geen internetverbinding. Na wat onderzoek blijkt dat het probleem verband houdt met een bekend probleem met de Nokia XS-2426G-B modem en de voeding.

    Ik wil dit probleem rechtstreeks aanpakken met Delta. Het is cruciaal dat zij dit probleem snel oplossen. We hebben ofwel een werkende modem nodig, of op zijn minst duidelijke communicatie om klanten te informeren over dit probleem. Het is frustrerend om dergelijke onderbrekingen te ervaren, vooral wanneer ze worden veroorzaakt door een bekend probleem. Stuur aub al uw klanten een reservevoeding of iets dat dit probleem kan voorkomen.

    Laten we hopen dat Delta deze kwestie serieus neemt en zo snel mogelijk oplost. Anders zullen we naar andere providers kijken.
    Dit is geen 'rechtstreeks aanpakken met Delta' wat je nu doet hoor; dit forum is geen officiƫle support. Bellen is het beste. Klanten van u of van delta? Zakelijk abonnement?

    Reageer


    • #3
      Adapters zijn ook op te halen in een Delta winkel :

      https://www.delta.nl/klantenservice/winkels/

      Reageer


      • #4
        Bedankt driepinter, er is niets in de buurt van waar ik woon. Ik gebruik de 12V-adapter van mijn mesh-systeem. Delta zou er een naar me moeten sturen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Dit is geen 'rechtstreeks aanpakken met Delta' wat je nu doet hoor; dit forum is geen officiƫle support. Bellen is het beste. Klanten van u of van delta? Zakelijk abonnement?
          Ik begrijp dat dit geen officiƫle ondersteuning is. Als ik Delta bel, luisteren ze niet. Het is een referentiepunt voor anderen, misschien kunnen meer mensen Delta vragen waarom ze dit probleem niet oplossen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht
            Bedankt driepinter, er is niets in de buurt van waar ik woon. Ik gebruik de 12V-adapter van mijn mesh-systeem. Delta zou er een naar me moeten sturen.
            Moeten?

            Reageer


            • #7
              Het heeft eerder op het forum gestaan :

              https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...-productiefout

              Reageer


              • #8
                Alweer. Die voedingen van de 3212 en 3945 kabelmodems ploften er ook achter elkaar uit.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X