Wij beschikken over een MyPos PIN-automaat. Deze maakt gebruik van een SSL-verbinding over poort 443.
Momenteel geeft deze PIN-automaat een foutmelding: autorisatie met server po1.mypos.com niet mogelijk. Gevolg van het feit dat er geen SSL-verbinding over poort 443 mogelijk is.
Contact gehad met de help-desk van Delta. Zij stuurden me een handleiding van het modem en gaven aan dat op pagina 125 stond te lezen dat ikzelf de access-rights zou kunnen aanpassen.
Het menu op het modem en het menu dat op blz. 125 wordt getoond verschillen wezenlijk van elkaar. Het menu op het modem geeft geen menu-0item m.b.t. access rights.
We hebben een zakelijk pro-abonnement bij Delta. Er zijn toch wel meer klanten van DElta die ook een PIN-automaat hebben.
Wie kan me helpen?
Momenteel geeft deze PIN-automaat een foutmelding: autorisatie met server po1.mypos.com niet mogelijk. Gevolg van het feit dat er geen SSL-verbinding over poort 443 mogelijk is.
Contact gehad met de help-desk van Delta. Zij stuurden me een handleiding van het modem en gaven aan dat op pagina 125 stond te lezen dat ikzelf de access-rights zou kunnen aanpassen.
Het menu op het modem en het menu dat op blz. 125 wordt getoond verschillen wezenlijk van elkaar. Het menu op het modem geeft geen menu-0item m.b.t. access rights.
We hebben een zakelijk pro-abonnement bij Delta. Er zijn toch wel meer klanten van DElta die ook een PIN-automaat hebben.
Wie kan me helpen?