Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA Nieuwjaarsdeal
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door gijspepi Bekijk berichtAls ze nu ook eens voor bestaande klanten doen dan wil ik wel weer een meerjarig contract afsluiten.
DELTA lanceert merkcampagne 'Aan alles gedacht' | DELTA Fiber
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtZe hebben een nieuwe campagne : " Aan alles gedacht " dus wie weet
DELTA lanceert merkcampagne 'Aan alles gedacht' | DELTA Fiber
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht"Aan alles gedacht...."
Laat ze eerst maar glasvezel aanleggen.
In heel veel (ook zeeuwse) dorpen zijn ze dat tóch even vergeten...
- 1 Like
Reageer
-
Tja we zitten in Ellewoutsdijk met hetzelfde probleem dus "aan alles gedacht" zit er niet in.
Aan het einde van 2025 komen ze glasvezel aanleggen maar Delta kunnen we niet kiezen.
Glasdraad gaat het aanleggen en we gaan hier niets mee doen daar de kabel al prima werkt.
Nu nog wat vaste klanten behouden helpt denk ik wel want een flink deel van het dorp gaat in zee met Glasdraad en een verplicht abonnement op1 van de deelnemende providers.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door gijspepi Bekijk berichtTja we zitten in Ellewoutsdijk met hetzelfde probleem dus "aan alles gedacht" zit er niet in.
Aan het einde van 2025 komen ze glasvezel aanleggen maar Delta kunnen we niet kiezen.
Glasdraad gaat het aanleggen en we gaan hier niets mee doen daar de kabel al prima werkt.
Nu nog wat vaste klanten behouden helpt denk ik wel want een flink deel van het dorp gaat in zee met Glasdraad en een verplicht abonnement op1 van de deelnemende providers.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer