Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bridge modus ondersteuning?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bridge modus ondersteuning?

Ik overweeg om over te stappen naar Delta. Momenteel heb ik een Ziggo-aansluiting, waarbij het ZIggo-modem in bridge mode staat, hierdoor kan ik mijn eigen router/mesh-wifi systeem gebruiken (een Deco mesh), waarbij de Deco dus DHCP, NAT/port forwarding, client-beheer enz regelt.

Weet iemand of het modem wat Delta levert in bridge mode gezet kan worden? Ik vond hier een topic van begin '24 waaruit blijkt dat het (toen?) niet kan...

Oorspronkelijk gepost door miknl Bekijk bericht
    Ik overweeg om over te stappen naar Delta. Momenteel heb ik een Ziggo-aansluiting, waarbij het ZIggo-modem in bridge mode staat, hierdoor kan ik mijn eigen router/mesh-wifi systeem gebruiken (een Deco mesh), waarbij de Deco dus DHCP, NAT/port forwarding, client-beheer enz regelt.

Weet iemand of het modem wat Delta levert in bridge mode gezet kan worden? Ik vond hier een topic van begin '24 waaruit blijkt dat het (toen?) niet kan...
    https://gathering.tweakers.net/forum...ords%5D=bridge

Reageer

Dank, ik ga me 'r eens in verdiepen.

Op Odido (die kan ik ook overwegen) forums lees ik dat de Deco ingesteld kan worden met VLAN300 settings, dat is helemaal onbekend terrein voor me, dus ff inlezen.

Of, ik stel de Deco in als Access Point, maar moet dan even goed kijken of ik features echt ga missen.

Hoop te lezen eerst Jammer dat het Delta modem niet gewoon in bridge kan

Reageer

Ik heb het wifi van het glasvezel modem helemaal uit staan en Deco 20 Mesh ingesteld als wifi .

Reageer

Ik heb op Nokia modem nog wel 2,4 GHz wifi ingeschakeld op laagste vermogen in de meterkast, zodat de P1-dongel blijft werken.
          Verder gebruik ik voor wifi de 3 Deco's (zijn allen bekabeld aangesloten). Deze krijgen ip-adres van de DHCP-server vanuit de Nokia.

Wanneer ik langere tijd afwezig ben, kan ik de Deco's uitzetten, maar blijft de monitoring via de p1-dongel wel werken.

Donald

Reageer

De Sagemcom F@ST 3890v3 kan in bridgemode.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X