Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste Telefonie configuratie via web/app worden niet opgeslagen.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vaste Telefonie configuratie via web/app worden niet opgeslagen.

Als je de instellingen voor vaste telefonie configureert dan worden de wijzigingen niet bewaard.
    Het maakt niet uit of je dit via de mobiele app of via een browser op een pc/laptop via de website
    doet, in beide gevallen verdwijnen de wijzigingen steeds weer.

Ik heb bijvoorbeeld mijn vaste lijn na 20 seconden doorgeschakeld naar voicemail, een ingesproken
    voicemail bericht doorsturen naar e-mail en enkele inkomende telefoonnummers geblokkeerd. Als ik
    dit alles test dan werkt geen van de instellingen effectief. Als ik opnieuw het configuratie scherm open
    zijn alle opgeslagen wijzigingen weer verdwenen.

Heeft niemand anders dit probleem? Ik heb het gemeld bij Delta en een support call laten aanmaken,
    maar daarna niets meer vernomen...

Guido

Het lijkt weer te werken althans mijn lijstje met geblokkeerde nummers is weer terug.

Reageer

Is e.e.a. ook niet nieuw? Dus wellicht zaten er nog kinderziektes in.

Reageer

Bij mij nog niets terug. Ik heb opnieuw een paar nummers geblokkeerd en doorschakelen na 20 sec naar voicemail aangezet.
        Daarna alles gesaved, en bevestiging gekregen. Uitloggen van de website en opnieuw inloggen. Alleen de geblokkeerde nummers
        zijn nog aanwezig. Alle andere gewijzigde instellingen weer weg.

Ook via de app op iPhone, zelfde stappen gedaan, maar ook daar worden alleen de geblokkeerde nummers nog bewaard.
        Alle andere settings blijven verdwijnen.

Af en toe deze foutmelding op de website gekregen; zie foto...

Reageer

Intussen zijn alle aanpassingen die ik eerder had gesaved weer verdwenen. Alles terug naar default.
          Nummerblokkades weg en ook alle voicemail meldingen weg.

Samen met Delta Whatsapp support gekeken wat de alternatieven zijn.
          Via 1233 kan je alleen je meldtekst wijzigen.

Dan maar in de Delta Digitale Telefonie documentatie gedoken.
          Met *61*1 voicemail doorschakelen bij geen gehoor aangezet.
          Direct daarna is het Delta Modem spontaan gecrasht/gereset..... Paar minuten alles offline.
          Daarna kwam alles weer langzaam terug. TV/Internet/Telefonie.

Voicemail doorschakeling getest.. Werkt niet...
          Ik geef het op...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door beijder Bekijk bericht
            Ik geef het op...
            IT-ers gaan toch door tot het werkt?

Reageer

Absoluut….., zolang ik het zelf onder controle/beheer heb..🫣

Reageer

Mooi te merken/zien & getest dat nu alle opties in het "vaste telefonie" onderdeel van de Delta App goed werken.

Doorverbinden naar een ander nummer of naar voice mail werken prima.
                Zelfs de optie om indien een voice mail bericht is ingesproken hiervan een bericht naar je mailbox te sturen werkt,
                inclusief het bijvoegen van een geluidsfragment van de voicemail zelf werkt vlekkeloos!! En alle instellingen blijven
                bewaard!....

Het heeft even geduurd, maar weer een item van de open issues lijst afgevinkt! Netjes hoor van het technische team...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X