Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen enkele emailbox werkt meer/ generiek Delta netwerk-issue

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen enkele emailbox werkt meer/ generiek Delta netwerk-issue

Hallo, hebben meer mensen hier last hiervan? Vanaf maandag 30 september werkt bij mij geen enkele emailbox meer op de PC (Gmail, KPN/Worldonline, Yourhosting), zowel inkomend als uitgaand. Op tablet en smartphone gewoon wel.

Bij alle boxen krijg ik de foutmelding `de server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode'.

Via webmail en tablet/smartphone werken alle boxen, dus het ligt bij Delta.

Van mijn mijn email/hosting-providers heb ik geen enkele mededeling gehad dat er iets veranderd zou zijn, dus dit is een GENERIEK probleem dat bij Delta als netwerkprovider moet liggen. Heb vernomen dat Delta ivm fusie met Caiway op maandag instellingen geupdate zou hebben. Klopt dit? Heeft iemand advies hoe dit probleem op te lossen?
    Laatst bewerkt door Luctor01; 1 week geleden.

Oorspronkelijk gepost door Luctor01 Bekijk bericht
    Hallo, hebben meer mensen hier last hiervan? Vanaf maandag 30 september werkt bij mij geen enkele emailbox meer op de PC (Gmail, KPN/Worldonline, Yourhosting), zowel inkomend als uitgaand. Op tablet en smartphone gewoon wel.

Bij alle boxen krijg ik de foutmelding `de server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode'.

Via webmail en tablet/smartphone werken alle boxen, dus het ligt bij Delta.

Van mijn mijn email/hosting-providers heb ik geen enkele mededeling gehad dat er iets veranderd zou zijn, dus dit is een GENERIEK probleem dat bij Delta als netwerkprovider moet liggen.
    Hoe weet je zo precies dat het bij Delta 'moet' liggen?

Reageer

Lees gewoon mijn tekst, daar staat het vermeld. Kom ajb met oplossingen ipv vragen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Luctor01 Bekijk bericht
        Lees gewoon mijn tekst, daar staat het vermeld. Kom ajb met oplossingen ipv vragen
        Waarom zo gebeten reageren? Ik lees je conclusie dat het aan Delta 'moet' liggen. De melding heeft het over versleuteling, is dat gecontroleerd?

Reageer

W.b. versleuteling: mijn Outlook meldt dit voor al mijn mailboxen.

Ik zit al bijna 2 dagen zonder email, ook zakelijk, dit is bijzonder irritant. Ben nu al een volle dag aan het troubleshooten, ben daar klaar mee. Heb zojuist Klantenservice Delta gebeld. Daar zijn geen issues bekend anders dan mogelijk opschroeven beveilingsniveau door Microsoft voor Outlook, maar hoe ik daar op moet anticiperen: geen idee zegt Delta.

Net gebeld met YourHosting, één van mijn mailhosting-partijen en die meldt dat er tientallen problemen zijn gemeld met Delta. Zonder specificatie overigens en suggestie wat ik daar mee moet.

Waardeloos dit.

Reageer

Luctor01
            Als het via webmail wel werkt zit het probleem toch echt op je pc
            Je krijgt de melding dat de versleutelingsmethode niet goed is.
            Die zit toch echt in je software.
            Als het bij delta zat zou iedereen daar last van hebben.

Reageer

Hier is al gemeld op dit forum dat mailfunctionaliteit van Windows alleen werkt met de laatste versie van outlook.
              Dus draai jij Outlook NEW of nog de oude versie?

Reageer

Je zou deze nog eens kunnen proberen :

Outlook voor Windows - Gratis downloaden en installeren in Windows | Microsoft Store

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X