De muziekschool die ik ondersteun heeft al jaren web- en e-mail-hosting bij Sohosted. Internet provider was KPN en sinds kort Delta (glasvezel).
Al jaren doen we probleemloos scan-to-e-mail vanaf onze Konica bizhub multifunctional naar 1 van onze eigen mailboxen. Nu, na de overstap naar Delta, werkt het niet: er komt een foutmelding op de Konica (alleen het opdrachtnummer, dus daar heb je niet veel aan). Contact gehad met Sohosted, zij hebben in de log gekeken terwijl wij een scan-to-e-mail poging deden. Er kwam niets binnen bij Sohosted. Het lijkt er dus op dat het door de printer verstuurde verkeer niet door het Delta systeem heen komt.
Wie heeft een suggestie waar het aan kan liggen en hoe het op te lossen is?
bvd, Jack
Al jaren doen we probleemloos scan-to-e-mail vanaf onze Konica bizhub multifunctional naar 1 van onze eigen mailboxen. Nu, na de overstap naar Delta, werkt het niet: er komt een foutmelding op de Konica (alleen het opdrachtnummer, dus daar heb je niet veel aan). Contact gehad met Sohosted, zij hebben in de log gekeken terwijl wij een scan-to-e-mail poging deden. Er kwam niets binnen bij Sohosted. Het lijkt er dus op dat het door de printer verstuurde verkeer niet door het Delta systeem heen komt.
Wie heeft een suggestie waar het aan kan liggen en hoe het op te lossen is?
bvd, Jack
Reageer