Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DNS ipv6

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DNS ipv6

DNS op ip4 werkt goed, maar op ip6 heb ik dit blijkbaar nog niet geconfigureerd en loop ik op vast.

Nokia Router -> LAN -> DHCP IPv6:
    DHCP server op static gezet
    preferred/alternate DNS geupdate

Moet ik nog iets anders wijzigen? Ik weet niet wat ik met Prefix Config (en Interface moet doen, of zo moet laten op Wan connection)

wjharing Je reageert op een spammer. Bericht is waarschijnlijk met AI gemaakt en heeft een verborgen link (aan de rechterzijde)

Je zal denk ik geen serieuze hulp van hem krijgen....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      wjharing Je reageert op een spammer. Bericht is waarschijnlijk met AI gemaakt en heeft een verborgen link (aan de rechterzijde)

Klopt, ik heb de spammer vanochtend al gemeld, evenals een andere "spammer" vandaag. Forumbeheer Jeroen is actief en pakt de meeste zaken wel aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

ah thanks. I had al mijn twijfels dar dit de gebruiker zijn eerste bericht was, op een specifieke technische vraag.
        (Interessant wat je zegt over de verborgen link, dat was mij inderdaad niet bekend)

Hopelijk kan iemand anders me nog helpen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

ah thanks. I had al mijn twijfels dar dit de gebruiker zijn eerste bericht was, op een specifieke technische vraag.
          (Interessant wat je zegt over de verborgen link, dat was mij inderdaad niet bekend)

Hopelijk kan iemand anders me nog helpen
          DFN_Beta_Channel opzoeken op Discord, daar zitten Delta-experts die je kunnen helpen met dit probleem.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Aug 2024, 15:20. Reden: Adres verwijderd

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

DFN_Beta_Channel opzoeken op Discord, daar zitten Delta-experts die je kunnen helpen met dit probleem.
            Dit is volgens mij private/invite, want ik kom er helaas niet bij.

Reageer

Je kunt ook proberen een mail te sturen naar [email protected] met je vraag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Dit is volgens mij private/invite, want ik kom er helaas niet bij.
                Je moet eerst een discord account aanmaken en daarna verzoeken om toegang.
                Je komt er daarna wel bij.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Je moet eerst een discord account aanmaken en daarna verzoeken om toegang.
                  Je komt er daarna wel bij.
                  Ik zit al een lange tijd op discord, maar DFN_Beta_Channel is niet discoverable, en kan ik dus niet op komen, tenzij ik een invite krijg hiervoor.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X