Ik heb een DFN-glasvezelaansluiting in de woonkamer en mijn dsl-abo bij Budget loopt op 4 september af. Ik heb Delta en Odido met 2gb met tv-abo glasvezel vergeleken. Delta kwam op 720 euro voor 1 jaar, Odido op 600. Ik had al heel gretig bij Delta een abonnement besteld en ging dat annuleren. Vriendelijke dame vroeg waarom, ik gaf aan dat 120 euro een beste slok op de borrel was. Meteen kreeg ik een aanbod van 12 maanden 10 euro korting. Online snel geaccepteerd -> Een jaar Delta 2gbit, eens kijken of het bevalt. Het loont dus om te vergelijken en te bellen!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Opnieuw klant bij Delta met mooie korting
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWelcome back !
Reageer
-
Tsja kiezen uit Delta of Odido is natuurlijk geen keuze. Allebei een zeer matig tv product waar ik toch de voorkeur zou geven aan Odido. Omwisseling van de TV decoder van Odido loopt maar er zijn inmiddels wat achterstanden wat normaal is. De laagste internetsnelheden hebben ze vorige maand tussentijds verhoogd met het oog op...? . Zal niet lang meer duren voordat Odido zichzelf in het rijtje van KPN en Ziggo zet.
Dus ja ik weet nou niet of ik je niet feliciteren Koeba.
Wat ik wel weet dat je een oud tv kastje in het zicht gaat krijgen terwijl je bij Odido een bluetooth afstandbediening krijgt incl dat het kastje via WiFi kan uitzenden.
Succes.. maar goed alles is beter dan dat je nu hebt.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtSucces.. maar goed alles is beter dan dat je nu hebt.)
Laatst bewerkt door Koeba; 13 Aug 2024, 08:12.
- 1 Like
Reageer
-
Ik snap niet waarom sommige mensen altijd zo negatief zijn, en zo veel problemen hebben. Misschien heb ik gewoon veel geluk?
Voorheen 6 jaar ziggo, en niet een keer een probleem met verbinding gehad.
Nu 3 maanden Delta, en ook geen problemen. Gewoon 1gb dat goed werkt.
Enige waar Delta wel in moet verbeteren, is de software (bv skip +/- 30 seconden op android tv, epg info duidelijker)
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk berichtIk snap niet waarom sommige mensen altijd zo negatief zijn, en zo veel problemen hebben. Misschien heb ik gewoon veel geluk?
Voorheen 6 jaar ziggo, en niet een keer een probleem met verbinding gehad.
Nu 3 maanden Delta, en ook geen problemen. Gewoon 1gb dat goed werkt.
Enige waar Delta wel in moet verbeteren, is de software (bv skip +/- 30 seconden op android tv, epg info duidelijker)
De oude decoder zal men echt wel aanpassen, maar zonder dat weer goed te testen… dus zullen we geduld moeten hebben.
Androiddecoder is men ook mee aan het testen… dus we worden stappen gemaakt.
En Delta is straks DE provider nu Caiway gaat verdwijnen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk weet het niet zeker want geen ervaring mee maar denk dat torrents share niet meer werkt.
Je hebt immers geen uniek ip-adres meer.
Voor download zal het niks uitmaken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Mooi. Dan gaat het meteen uit
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtKoeba hoe zit het met tv? Ook een decoder erbij of ga je dat via de app doen of helemaal niet via Delta?
Welke spullen krijg je? De Kamai 7x?Laatst bewerkt door Koeba; 20 Aug 2024, 15:56.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer