Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnieuw klant bij Delta met mooie korting

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opnieuw klant bij Delta met mooie korting

Ik heb een DFN-glasvezelaansluiting in de woonkamer en mijn dsl-abo bij Budget loopt op 4 september af. Ik heb Delta en Odido met 2gb met tv-abo glasvezel vergeleken. Delta kwam op 720 euro voor 1 jaar, Odido op 600. Ik had al heel gretig bij Delta een abonnement besteld en ging dat annuleren. Vriendelijke dame vroeg waarom, ik gaf aan dat 120 euro een beste slok op de borrel was. Meteen kreeg ik een aanbod van 12 maanden 10 euro korting. Online snel geaccepteerd -> Een jaar Delta 2gbit, eens kijken of het bevalt. Het loont dus om te vergelijken en te bellen!
    Laatst bewerkt door Koeba; 12 Aug 2024, 18:53.

Welcome back !

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Welcome back !
      Dankie! Nu nog een Rocky-tune er onder!

Reageer

Tsja kiezen uit Delta of Odido is natuurlijk geen keuze. Allebei een zeer matig tv product waar ik toch de voorkeur zou geven aan Odido. Omwisseling van de TV decoder van Odido loopt maar er zijn inmiddels wat achterstanden wat normaal is. De laagste internetsnelheden hebben ze vorige maand tussentijds verhoogd met het oog op...? . Zal niet lang meer duren voordat Odido zichzelf in het rijtje van KPN en Ziggo zet.

Dus ja ik weet nou niet of ik je niet feliciteren Koeba.
        Wat ik wel weet dat je een oud tv kastje in het zicht gaat krijgen terwijl je bij Odido een bluetooth afstandbediening krijgt incl dat het kastje via WiFi kan uitzenden.

Succes.. maar goed alles is beter dan dat je nu hebt.

Reageer

Ik ga je zeker niet feliciteren
          succes met de vele storingen en slecht beeld🥴🥱

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
            Succes.. maar goed alles is beter dan dat je nu hebt.
            Nou, dat weet ik nog niet zo. Ik zit nu op KPN VDSL via Budget Thuis met KPN TV via STB en (Google TV) app. Dat is tot nu toe best bevallen. Het tv-product van KPN is al jaren het beste dat ik tot nu toe gebruikt heb. Ik ben benieuwd. (Ik was dit weekend bij vrienden in Den Haag, glasvezel van KPN en het KPN TV+ kastje. Die hadden vastlopers, bleek aan de multicast-instelling te liggen. Die staat standaard op multicast, wat ook beter voor de netwerkbelasting is. Nadat ik die op unicast had gezet, probleem weg. Daar heeft KPN dan nog wat in te halen...)
            Laatst bewerkt door Koeba; 13 Aug 2024, 08:12.

Reageer

Ik snap niet waarom sommige mensen altijd zo negatief zijn, en zo veel problemen hebben. Misschien heb ik gewoon veel geluk?

Voorheen 6 jaar ziggo, en niet een keer een probleem met verbinding gehad.
              Nu 3 maanden Delta, en ook geen problemen. Gewoon 1gb dat goed werkt.

Enige waar Delta wel in moet verbeteren, is de software (bv skip +/- 30 seconden op android tv, epg info duidelijker)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                Ik snap niet waarom sommige mensen altijd zo negatief zijn, en zo veel problemen hebben. Misschien heb ik gewoon veel geluk?

Voorheen 6 jaar ziggo, en niet een keer een probleem met verbinding gehad.
                Nu 3 maanden Delta, en ook geen problemen. Gewoon 1gb dat goed werkt.

Enige waar Delta wel in moet verbeteren, is de software (bv skip +/- 30 seconden op android tv, epg info duidelijker)
                Helemaal eens. De apps van Delta geven al goed beeld, en Delta heeft procentueel de meeste HD zenders per pakket en straks ook ESPN UHD.
                De oude decoder zal men echt wel aanpassen, maar zonder dat weer goed te testen… dus zullen we geduld moeten hebben.
                Androiddecoder is men ook mee aan het testen… dus we worden stappen gemaakt.
                En Delta is straks DE provider nu Caiway gaat verdwijnen.

Reageer

Ik word op 15 of 16 september aangesloten. Waarschijnlijk zal cgnat meteen aan staan. Ga ik daar veel van merken als ik bijvoorbeeld torrents download/share? Je kunt het via mijn delta ook uitzetten las ik.

Reageer

Ik weet het niet zeker want geen ervaring mee maar denk dat torrents share niet meer werkt.

Je hebt immers geen uniek ip-adres meer.

Voor download zal het niks uitmaken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Ik weet het niet zeker want geen ervaring mee maar denk dat torrents share niet meer werkt.

Je hebt immers geen uniek ip-adres meer.

Voor download zal het niks uitmaken.

Mooi. Dan gaat het meteen uit

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Mooi. Dan gaat het meteen uit
                        Via Brave kun je ook op Thor zie foto Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 455
Grootte: 303,5 Kb
ID: 308196

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

Via Brave kun je ook op Thor zie foto Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 455
Grootte: 303,5 Kb
ID: 308196
                          Ik wil heel niet op Tor

Reageer

Koeba hoe zit het met tv? Ook een decoder erbij of ga je dat via de app doen of helemaal niet via Delta?
                            Welke spullen krijg je? De Kamai 7x?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Koeba hoe zit het met tv? Ook een decoder erbij of ga je dat via de app doen of helemaal niet via Delta?
                              Welke spullen krijg je? De Kamai 7x?
                              Kamai 7x ja. Ik krijg hier https://gathering.tweakers.net/forum...words%5D=kamai wel de indruk dat die niet echt meer voldoet? Stuurt geen 4k uit? Is dat zo?
                              Laatst bewerkt door Koeba; 20 Aug 2024, 15:56.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X