Voor mijn werk (vanuit thuis) moet ik continu met VPN's van klanten werken. Sinds eergisteren doen ze 't allemaal niet meer.
Dit betreft verschillende VPN software: Cisco secure client, Globalprotect, Checkpoint mobile access.
Soms krijg ik direct bij poging tot starten van VPN een network error. Soms lijkt 't te lukken, maar zodra de connectie er is, valt ie weer weg. Met een andere laptop: zelfde problemen.
Heb Delta modem al gereset, en direct met kabel aan modem gekoppeld: blijft 't niet doen. Support heeft de modem ook al remote gereset naar factory settings: VPN's doen het niet.
Ik zit nu al 2 dagen via mn personal hotspot te werken...
Hoe kan ik dit probleem verder uitzoeken?
Dit betreft verschillende VPN software: Cisco secure client, Globalprotect, Checkpoint mobile access.
Soms krijg ik direct bij poging tot starten van VPN een network error. Soms lijkt 't te lukken, maar zodra de connectie er is, valt ie weer weg. Met een andere laptop: zelfde problemen.
Heb Delta modem al gereset, en direct met kabel aan modem gekoppeld: blijft 't niet doen. Support heeft de modem ook al remote gereset naar factory settings: VPN's doen het niet.
Ik zit nu al 2 dagen via mn personal hotspot te werken...
Hoe kan ik dit probleem verder uitzoeken?
Reageer