Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

cgnat uit laten schakelen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• cgnat uit laten schakelen

Beste,

Ik heb wat gelezen over cgnat en portforwarding. Ik wil graag vanaf mijn werk laptop mijn nas server bereiken. Ik heb ingelogd op mijn Nokia glasvezel router en we hebben een wan adres dat begint met 100. Dus kunnen we geen poorten openzetten. Ook hebben we een mesh systeem van deco aan de router als accespoint ingesteld. Nu is mijn vraag, als we cgnat (standaard ip) uit laten schakelen, heeft dat dan invloed op ons deco m5 systeem?

Oorspronkelijk gepost door ketshill Bekijk bericht
    Beste,

Ik heb wat gelezen over cgnat en portforwarding. Ik wil graag vanaf mijn werk laptop mijn nas server bereiken. Ik heb ingelogd op mijn Nokia glasvezel router en we hebben een wan adres dat begint met 100. Dus kunnen we geen poorten openzetten. Ook hebben we een mesh systeem van deco aan de router als accespoint ingesteld. Nu is mijn vraag, als we cgnat (standaard ip) uit laten schakelen, heeft dat dan invloed op ons deco m5 systeem?
    Enkel het adres aan de buitenkant (WAN) zal veranderen, aan de binnekant waar ook de deco’s zijn aangesloten (LAN) blijft alles hetzelfde. Je kunt nu enkel devices op het LAN open zetten met forward rules.

succes!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
    X