Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet problemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet problemen

    Op dit moment zijn er op 'alle storingen' al aardig wat meldingen van mensen die traag of
    geen internet meer hebben.
    Weet niet of het enkel Delta aangaat maar hoop dat het spoedig voorbij is.
    Omgeving Oost-Souburg..



  • #2
    Caiway en Delta ligt plat. Sommige alleen google probleem andere geen internet/tv.

    Reageer


    • #3
      Met VPN kom ik google weer in, maar als ik naar delta.nl wil zeg google : 'blacklisted'.

      Reageer


      • #4
        Hier in Vlissingen ook storing. De Delta site valt af en toe weg, met of zonder VPN Express. Google alleen benaderbaar m.b.v. mijn VPN Express, zonder wordt de pagina gewoon niet geladen.

        Reageer


        • #5
          Klopt :

          https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...s-onbereikbaar

          Reageer


          • #6
            Hier - walcheren - heb ik momenteel geen wifi. Kan met de tlf wel op internet via mobiele gegevens/netwerk.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Hier - walcheren - heb ik momenteel geen wifi. Kan met de tlf wel op internet via mobiele netwerk.
              Je hebt wel wifi, maar je Android/Google telefoon wil niet connecten. Google, Youtube en alles met Google ligt er uit.
              Verder is het internet traag en bij sommige klanten helemaal niet beschikbaar.

              Het lijkt wel of de connectie met Google verdwenen is. Het vreemde is dat dit een landelijke storing is, ook bij Odido en Ziggo.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Hier - walcheren - heb ik momenteel geen wifi. Kan met de tlf wel op internet via mobiele gegevens/netwerk.
                Hier exact hetzelfde

                Reageer


                • #9
                  ook in Groede geen internet tv op de laptop { "code": 500, "message": "LOGIN_FAILURE", "extraInfo": { "url": "https://login.delta.nl/openam/oauth2/access_token", "code": 502, "body": "" } } dit krijg je als je op .

                  Login vereist


                  Onbekende error, neem contact op met de klantenservice. Klik hier voor meer informatie,

                  dit krijg je als je wil inloggen

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                    Hier exact hetzelfde
                    Androidtelefoons krijgen geen verbinding met de Wifi, want ook Google. Iphones en Ipads wel.

                    De storing is landelijk, ook bij Ziggo en Odido. Kortom er liggen bepaalde services uit van Google waar deze providers gebruik van maken en KPN toevallig niet.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                    Reageer


                    • #11
                      Het kan nog wel even duren denk ik, de problemen verschillen nog al bij iedereen.

                      Reageer


                      • #12
                        Staat nu ook op Tweakers lees de reacties :

                        https://tweakers.net/nieuws/221976/d...r-storing.html

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Androidtelefoons krijgen geen verbinding met de Wifi, want ook Google. Iphones en Ipads wel.

                          De storing is landelijk, ook bij Ziggo en Odido. Kortom er liggen bepaalde services uit van Google waar deze providers gebruik van maken en KPN toevallig niet.
                          KPN ook storingen..
                          Bijgevoegde bestanden

                          Reageer


                          • #14
                            Google werkt weer, storing lijkt te zijn opgelost nu.

                            Storingen | DELTA
                            Laatst bewerkt door driepinter; 3 weken geleden.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik wilde zojuist een bestemming via google naar de auto navigatie sturen , dat ging (gaat) dus ook niet.
                              Mijn telefoon wist dus niet waar de auto stond.
                              Laatst bewerkt door renschip; 3 weken geleden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X