Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deco blokkeert toegang veel websites.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Deco blokkeert toegang veel websites.

    Laatste maanden bleken in toenemende mate een willekeurig (groot)aantal websites niet meer toegankelijk..Ook met verschillende browsers, zowel op Linux Mint-20 als Win10.
    Andere sites en ook Gmail konden gewoon bekeken worden, zij het met haperingen en trage access.
    Nokia fiber router reset hielp niet...op andere dagen werkte alles weer zoals gewenst en gebruikelijk.
    Een Deco firmware update bleek maar kort het probleem op te lossen. Bekabelde LAN internet geen enkel probleem.
    De helpdesk ingeschakeld..zij analiseerden geen probleem in mijn netwerk.!!...maar adviseerden om ALLE Deco,s te resetten (dus geen pwr down/up) maar via het reset gaatje...wat de Decos terug bracht naar de factory settings.
    De hele boel weer opnieuw ingesteld...en tot nu toe (een halve dag) geen problemen geconstateerd.
    Op de vraag hoe deze bug in de Deco firmware terecht is gekomen bleef men het antwoord schuldig.
    Hebben meer Deco gebruikers met dit probleem te maken?

  • #2
    Ik ben net twee weken over van Ziggo naar Delta. Ik heb alleen maar problemen gekregen.

    Ziggo met modem in bridge modus en eerste hoofd deco in router modus gaf geen enkel probleem.

    Overgestapt naar Delta en modem als router en de rest als accespoint.

    Ik heb verschillende decos. Vele malen gereset, netwerk opnieuw met de decos stuk voor stuk toegevoegd, maar niets helpt. Zowel backhaul of niet bedraad alleen maar hetzelfde probleem. Om moedeloos van te worden!

    Weet iemand een oplossing? Eigen Nokia modem aanschaffen die wel in bridge modus kan werken?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kbharms-sdr Bekijk bericht
      via het reset gaatje...wat de Decos terug bracht naar de factory settings.
      De hele boel weer opnieuw ingesteld...en tot nu toe (een halve dag) geen problemen geconstateerd.
      Maak even een backup van je configuratie(s) en zet deze weer terug op het moment dat je weer problemen krijgt. Probleem is bekend, maar tot nu toe worden geen echte oplossingen door fabrikant aangedragen.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X