Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen internet

    sinds vandaag na gisteren een viaplaypakket te hebben besteld ( zou vandaag worden geregeld 1 maart ) geen internet meer, raar, contact opgenomen met de Delta via messenger, whatsapp en daarna maar gebeld....
    na 1,5 uur te horen gekregen dat mijn account ineens een andere gebruiker van hier uit de buurt is??????? hoe kan dat dan???? meerdere mensen die dit soort klachten hebben gehad???? ze weten er geen raad mee, een accountkruisingswisseling of zoiets......en toen werd er gebeld door Spie....maandagochtend 8.00 uur komen ze langs????? wat gaan ze doen dan?????? heb altijd gewoon verbinding gehad en ineens niet meer, dus het hele weekend geen tv, geen internet, nou ja dus helemaal niks.....ga nu maar naar KPN want ik ben er klaar mee.......

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
    sinds vandaag na gisteren een viaplaypakket te hebben besteld ( zou vandaag worden geregeld 1 maart ) geen internet meer, raar, contact opgenomen met de Delta via messenger, whatsapp en daarna maar gebeld....
    na 1,5 uur te horen gekregen dat mijn account ineens een andere gebruiker van hier uit de buurt is??????? hoe kan dat dan???? meerdere mensen die dit soort klachten hebben gehad???? ze weten er geen raad mee, een accountkruisingswisseling of zoiets......en toen werd er gebeld door Spie....maandagochtend 8.00 uur komen ze langs????? wat gaan ze doen dan?????? heb altijd gewoon verbinding gehad en ineens niet meer, dus het hele weekend geen tv, geen internet, nou ja dus helemaal niks.....ga nu maar naar KPN want ik ben er klaar mee.......
    Samenloop van omstandigheden? Heeft iemand de boel in de straatkast verkeerd gewisseld?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Samenloop van omstandigheden? Heeft iemand de boel in de straatkast verkeerd gewisseld?
      Beste Bor.... het is toch raar????of misschien toevallig maar vanmorgen vroeg nog internet, en de rest van de dag niks meer, tijdens contact met Delta werd mij gevraagd of ik niet toevallig een ander persoon kende want op die naam stond ineens mijn account, iemand uit de buurt?????men had het over een soort van kruisingswisseling of iets dergelijks? maar ik word pas maandag geholpen, dus het hele weekend helemaal niets....dus ga KPN maar eens proberen want na meer dan 25 jaar ben ik nu wel erg teleurgesteld......

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

        Beste Bor.... het is toch raar????of misschien toevallig maar vanmorgen vroeg nog internet, en de rest van de dag niks meer, tijdens contact met Delta werd mij gevraagd of ik niet toevallig een ander persoon kende want op die naam stond ineens mijn account, iemand uit de buurt?????men had het over een soort van kruisingswisseling of iets dergelijks? maar ik word pas maandag geholpen, dus het hele weekend helemaal niets....dus ga KPN maar eens proberen want na meer dan 25 jaar ben ik nu wel erg teleurgesteld......
        Want bij KPN gaat nooit iets fout?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Want bij KPN gaat nooit iets fout?
          Het gaat hier niet om jouw antwoord Bor ,er heeft hier iemand pech en wil graag geholpen worden, en men weet niet hoe?
          en het is ook algemeen bekend. dat je de kontlikker van Delta bent.. en deze meneer wil een goed werkende verbinding

          Reageer


          • #6
            Bij KPN gaat het veel minder fout🤣
            zelden fouten en problemen 👍

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Want bij KPN gaat nooit iets fout?
              daar zal vast ook weleens wat fout gaan....maar als ik het niet een keer probeer kom ik daar niet achter.
              ik ben altijd wel tevreden geweest over Delta, zeker de laatste jaren met de coax....dan stap je over naar glasvezel om met de tijd mee te gaan en ook zeker omdat je in de veronderstelling ben dat het allemaal sneller en beter wordt, maar voor mij valt dat dus wat tegen, ik bedoel minder scherp beeld, geen dolby meer, enz enz....en dan nu een accountverwisseling of iets dergelijks, ik blijf het vreemd vinden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
                daar zal vast ook weleens wat fout gaan....maar als ik het niet een keer probeer kom ik daar niet achter.
                ik ben altijd wel tevreden geweest over Delta, zeker de laatste jaren met de coax....dan stap je over naar glasvezel om met de tijd mee te gaan en ook zeker omdat je in de veronderstelling ben dat het allemaal sneller en beter wordt, maar voor mij valt dat dus wat tegen, ik bedoel minder scherp beeld, geen dolby meer, enz enz....en dan nu een accountverwisseling of iets dergelijks, ik blijf het vreemd vinden.
                Ik zit net op Animal planet te kijken op coax niet om aan te gluren ,dus ze hebben volop problemen ,en dan meldt iedereen het nog niet ,Je hebt groot gelijk dat je hier je problemen meldt ,en ook laat weten ,Wat Delta er voor je aan doet

                Reageer


                • #9
                  heb je toevalligzonnepanelen op jee dak liggen de omvormer heeft contact met de leverancier en gebruikt een eigen adres soms moet je de stekker van de internet verbinding uit de omvormer trekken een collega van me had dit probleem ook na uitzetten van de verbinding weer internet.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk bericht
                    heb je toevalligzonnepanelen op jee dak liggen de omvormer heeft contact met de leverancier en gebruikt een eigen adres soms moet je de stekker van de internet verbinding uit de omvormer trekken een collega van me had dit probleem ook na uitzetten van de verbinding weer internet.
                    Goede tip. Ik denk gezien het verhaal dat een monteur in de straatkast heeft lopen rommelen. Anders is het wel geel fucked up.
                    Iets erbij of eraf in je abo veroozaakt niet dit soort toestanden, dat weiger ik te geloven.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
                      sinds vandaag na gisteren een viaplaypakket te hebben besteld ( zou vandaag worden geregeld 1 maart ) geen internet meer, raar, contact opgenomen met de Delta via messenger, whatsapp en daarna maar gebeld....
                      na 1,5 uur te horen gekregen dat mijn account ineens een andere gebruiker van hier uit de buurt is??????? hoe kan dat dan???? meerdere mensen die dit soort klachten hebben gehad???? ze weten er geen raad mee, een accountkruisingswisseling of zoiets......en toen werd er gebeld door Spie....maandagochtend 8.00 uur komen ze langs????? wat gaan ze doen dan?????? heb altijd gewoon verbinding gehad en ineens niet meer, dus het hele weekend geen tv, geen internet, nou ja dus helemaal niks.....ga nu maar naar KPN want ik ben er klaar mee.......
                      Is het probleem nu al opgelost en weet je nu ook de precieze oorzaak ?

                      Reageer


                      • #12
                        afgelopen maandag is een monteur langs geweest, hij noemt het iets van een kruiswisseling. sinds gistermiddag weer geen internet.....
                        vandaag komt er weer een monteur rond een uur of elf....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
                          afgelopen maandag is een monteur langs geweest, hij noemt het iets van een kruiswisseling. sinds gistermiddag weer geen internet.....
                          vandaag komt er weer een monteur rond een uur of elf....
                          Niet grappig, maar lijkt wel een samenloop van omstandigheden. Lijkt dus toch straatkastgerelateerd.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
                            sinds vandaag na gisteren een viaplaypakket te hebben besteld ( zou vandaag worden geregeld 1 maart ) geen internet meer, raar, contact opgenomen met de Delta via messenger, whatsapp en daarna maar gebeld....
                            na 1,5 uur te horen gekregen dat mijn account ineens een andere gebruiker van hier uit de buurt is??????? hoe kan dat dan???? meerdere mensen die dit soort klachten hebben gehad???? ze weten er geen raad mee, een accountkruisingswisseling of zoiets......en toen werd er gebeld door Spie....maandagochtend 8.00 uur komen ze langs????? wat gaan ze doen dan?????? heb altijd gewoon verbinding gehad en ineens niet meer, dus het hele weekend geen tv, geen internet, nou ja dus helemaal niks.....ga nu maar naar KPN want ik ben er klaar mee.......
                            Dus 1 storing is al reden om over te stappen? Dan zou het nog eens hard gaan met de andere providers...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Lijkt dus toch straatkastgerelateerd.
                              Dit was al 5 dagen terug in de openingspost van dit topic gemeld...
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X