Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsupgrade naar 1GB na verlengen contract

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheidsupgrade naar 1GB na verlengen contract

    Ik heb bericht gehad dat mijn snelheidsupgrade naar 1GB is verwerkt en zichtbaar zou moeten zijn in 'mijn Delta'. Echter in 'mijn Delta' staat mijn snelheid nog steeds op 400 Mbps.

    Met vriendelijke groet, Richard
    Laatst bewerkt door Reversdijk; 21 Jan 2024, 23:45.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Reversdijk Bekijk bericht
    Ik heb bericht gehad dat mijn snelheidsupgrade naar 1GB is verwerkt en zichtbaar zou moeten zijn in 'mijn Delta'. Echter in 'mijn Delta' staat mijn snelheid nog steeds op 400 Mbps.

    Met vriendelijke groet, Richard Klantnummer:50089454
    En de speedtest?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Reversdijk Bekijk bericht
      Ik heb bericht gehad dat mijn snelheidsupgrade naar 1GB is verwerkt en zichtbaar zou moeten zijn in 'mijn Delta'. Echter in 'mijn Delta' staat mijn snelheid nog steeds op 400 Mbps.

      Met vriendelijke groet, Richard Klantnummer:50089454
      misschien dat je .je klantnummer beter hier weg kan halen ? daar heeft niemand in dit forum wat aan🤔🤔

      Reageer


      • #4
        Beste Richard,

        Het beste is om dit te melden bij de klantenservice, deze kunnen je sneller en beter helpen.
        Bij de klantenservice van DELTA geef je zelf wijzigingen door of vindt antwoorden op jouw vragen. Of neem contact met ons op via de chat of ons telefoonnummer.

        Reageer


        • #5
          Modem opnieuw opstarten, dat wil nog wel eens helpen. als je een router gebruikt die dan ook opnieuw opstarten

          Reageer


          • #6
            Mooi dat je al bericht gehad hebt,heb zelf op 2 januari een brief gehad en ook mijn abo verlengd,met optie sneller internet 1 GB.
            Maar nog steeds niets gehoord of gezien.
            3 uur in de chatbox met klantenservice,geen resultaat,die hebben geen rechten om het te veranderen in het systeem.
            Na een uur aan de telefoon te hebben gezeten,om met klantenservice contact te krijgen,maar afgehaakt,geen contact mogelijk.
            Heb daarna nog 3X via de website delta.nl/verlengen mijn gegevens in gevuld,maar nog staads niets!!!!!!
            Dus beste webmaster Vincent,melden bij klantenservice was voor mij geen optie,en via de website verlengen blijkbaar ook niet.
            Dan mag iemand mij uitleggen hoe je dan wel moet verlengen.
            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

            Reageer


            • #7
              Ja,en als je blijft citeren,dan blijft het klantnummer wel staan in deze topic.
              [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                Mooi dat je al bericht gehad hebt,heb zelf op 2 januari een brief gehad en ook mijn abo verlengd,met optie sneller internet 1 GB.
                Maar nog steeds niets gehoord of gezien.
                3 uur in de chatbox met klantenservice,geen resultaat,die hebben geen rechten om het te veranderen in het systeem.
                Na een uur aan de telefoon te hebben gezeten,om met klantenservice contact te krijgen,maar afgehaakt,geen contact mogelijk.
                Heb daarna nog 3X via de website delta.nl/verlengen mijn gegevens in gevuld,maar nog staads niets!!!!!!
                Dus beste webmaster Vincent,melden bij klantenservice was voor mij geen optie,en via de website verlengen blijkbaar ook niet.
                Dan mag iemand mij uitleggen hoe je dan wel moet verlengen.
                Tsja. Ik lees veel ergernis en geen begrip. Lastige combi voor iets dat toch niet zo urgent is verder.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Tsja. Ik lees veel ergernis en geen begrip. Lastige combi voor iets dat toch niet zo urgent is verder.
                  Jezus, zeg dan niks.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                    Mooi dat je al bericht gehad hebt,heb zelf op 2 januari een brief gehad en ook mijn abo verlengd,met optie sneller internet 1 GB.
                    Maar nog steeds niets gehoord of gezien.
                    3 uur in de chatbox met klantenservice,geen resultaat,die hebben geen rechten om het te veranderen in het systeem.
                    Na een uur aan de telefoon te hebben gezeten,om met klantenservice contact te krijgen,maar afgehaakt,geen contact mogelijk.
                    Heb daarna nog 3X via de website delta.nl/verlengen mijn gegevens in gevuld,maar nog staads niets!!!!!!
                    Dus beste webmaster Vincent,melden bij klantenservice was voor mij geen optie,en via de website verlengen blijkbaar ook niet.
                    Dan mag iemand mij uitleggen hoe je dan wel moet verlengen.
                    En de speedtest? Wat geeft deze aan?

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien lees ik er over heen, maar modem als eens herstart?

                      Reageer


                      • #12
                        Speedtest gedaan (draadloos) komt niet boven 250 Mbps. Zelfde als voor de snelheidsupgrade...

                        Reageer


                        • #13
                          Zal modem nog eens herstarten.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

                            Jezus, zeg dan niks.
                            Ik zeg niks geks, waarom is dit zo urgent dan? Je hebt al 400 en je gaat naar 1gb en dat heb je dan niet binnen een dag? Vertel me dan waarom dit iets heel dringends is. Ik snap de ophef gewoon niet. Maar ik ben natuurlijk niet representatief.
                            Laatst bewerkt door Koeba; 22 Jan 2024, 07:21.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik maak gebruik van een Cisco 3940 router voor internet en heb ook die aanbieding gehad om te upgraden naar 1Gb via de kabel voor een 2 jarig vast contract.

                              Weet iemand wat er nog meer voor nadelen aankleven buiten 2 jaar vast ?

                              En kan deze snelheid worden gerealiseerd met mijn bestaande router of moet ik dan een nieuwe router laten installeren ?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X