Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opeens geen aanbieding meer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opeens geen aanbieding meer

    Goedemiddag allemaal,
    na 6 maanden vol problemen met delta eindelijk internet, nu naar al het gedoe krijg ik nu een factuur met prijzen zonder enige vorm van korting.
    natuurlijk naar de winkel geweest en zij zeggen dat ze dat ook niet terug kunnen vinden. Terwijl ik gratis tv zou hebben , 8 maanden korting gratis upgrade voor 1gb internet (die je na die tijd terug kan zetten naar 100mb) etc etc
    alleen is het nu hun woord tegen het mijne.
    is er iemand die misschien de acties van augustus2023 weet?
    Op mijn offerte word ook niks over korting gezegt maar de adviseur uit de winkel (Terneuzen) zei me dat ik een offerte kreeg met de prijzen na de korting periode.

    Ik vind het echt heel vervelend en zeker wat voor een service ik al ontvangen heb afgelopen Tijd

    mocht dit bericht hier niet thuis horen vertel het me gerust , ik ben nieuw hier

    alvast dank

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Gebakkenkippensoep Bekijk bericht
    Goedemiddag allemaal,
    na 6 maanden vol problemen met delta eindelijk internet, nu naar al het gedoe krijg ik nu een factuur met prijzen zonder enige vorm van korting.
    natuurlijk naar de winkel geweest en zij zeggen dat ze dat ook niet terug kunnen vinden. Terwijl ik gratis tv zou hebben , 8 maanden korting gratis upgrade voor 1gb internet (die je na die tijd terug kan zetten naar 100mb) etc etc
    alleen is het nu hun woord tegen het mijne.
    is er iemand die misschien de acties van augustus2023 weet?
    Op mijn offerte word ook niks over korting gezegt maar de adviseur uit de winkel (Terneuzen) zei me dat ik een offerte kreeg met de prijzen na de korting periode.

    Ik vind het echt heel vervelend en zeker wat voor een service ik al ontvangen heb afgelopen Tijd

    mocht dit bericht hier niet thuis horen vertel het me gerust , ik ben nieuw hier

    alvast dank
    Wanneer dit je "eerste instap" is dan zou ik bellen met de klantenservice. Als nieuwe klant heb je ALTIJD korting.
    En ja, ik zou BELLEN. Niet chatten, mailen oid.

    Reageer


    • #3
      Ik ben dus terug naar die winkel geweest, en een andere medewerker heeft me verteld dat hij het gaat doorgeven maar omdat het nergens in het abonnement staat heeft dat weinig kans van slagen.

      ik vind het allemaal heel vreemd ook al had ik dit misschien moeten verwachten na de laatste tijd.
      gelukkig is het vorige week pas aangesloten dus ik kan altijd nog weg.

      Reageer


      • #4
        Zelf zou ik liever de gemaakte afspraak op papier willen hebben. Telefonisch gaat het dan misschien sneller, maar spreek je vaak een ander èn heb je niks op papier.
        Heb je verder geen mailcontact van de afgelopen tijd met datum, waarnaar je kunt verwijzen met de mededeling dat jij op tijd was met bestellen? Succes!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Zelf zou ik liever de gemaakte afspraak op papier willen hebben. Telefonisch gaat het dan misschien sneller, maar spreek je vaak een ander èn heb je niks op papier.
          Heb je verder geen mailcontact van de afgelopen tijd met datum, waarnaar je kunt verwijzen met de mededeling dat jij op tijd was met bestellen? Succes!
          Dat klopt niet, ik heb tot nu toe alles telefonisch besproken en kreeg meteen bevestigingsmails met de afspraken.
          Bovendien kan een medewerker echt even kijken wat er fout is gegaan. Ik zou dat niet aan een winkel overlaten die je iets heeft verkocht.

          En een andere ervaring die ik met Delta heb is dat wanneer er echt iets is fout gegaan je nog een extra compensatie krijgt.

          Reageer


          • #6
            Ik was naar de winkel geweest, hij heeft het me allemaal uitgelegd.
            aan huis om de maand wel een reclame gehad met het zelfde en op hun ramen hangt die aanbieding al zolang ik me kan herrineren. Maar intussen verhuisd dus folders uiteraard kwijt
            buiten om dat zouden ze het zelf ook heeeeel raar moeten vinden dat iemand een abonnement neemt en dat daar niks van korting op staat. Daarbij moeten ze zelf kunnen zien welke kortingen wanneer gegeven werden
            en geen antwoord geven ja dat kan echt per straat verschillen. Ik héb denk ik wel 40 keer de klantenservice gebeld afgelopen tijd en altijd maar gehoord je moet naar daar bellen of je moet naar hier bellen (zelfs een keer het nummer van stedin gehad)
            zomaar m’n abbo opzeggen is ook wel een ding want dan zit ik weer een ruime tijd zonder internet etc
            dus ik hoop dat ze nog iets kunnen oplossen maar vrees het ergste

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Gebakkenkippensoep Bekijk bericht
              Ik was naar de winkel geweest, hij heeft het me allemaal uitgelegd.
              aan huis om de maand wel een reclame gehad met het zelfde en op hun ramen hangt die aanbieding al zolang ik me kan herrineren. Maar intussen verhuisd dus folders uiteraard kwijt
              buiten om dat zouden ze het zelf ook heeeeel raar moeten vinden dat iemand een abonnement neemt en dat daar niks van korting op staat. Daarbij moeten ze zelf kunnen zien welke kortingen wanneer gegeven werden
              en geen antwoord geven ja dat kan echt per straat verschillen. Ik héb denk ik wel 40 keer de klantenservice gebeld afgelopen tijd en altijd maar gehoord je moet naar daar bellen of je moet naar hier bellen (zelfs een keer het nummer van stedin gehad)
              zomaar m’n abbo opzeggen is ook wel een ding want dan zit ik weer een ruime tijd zonder internet etc
              dus ik hoop dat ze nog iets kunnen oplossen maar vrees het ergste
              Even Delta bellen (tenminste wanneer je daar zit). Helder uitleggen dat dit je eerste abo is en je gewoon een instapkorting verwacht aangezien je nieuwe klant bent.
              Zo niet, dreigen met de overstap naar Caiway. Willen ze dan nog niets dan stap je over naar Caiway. gevolg: ze hebben nog meer werk, ze moeten alle apparatuur terugnemen en dezelfde apparatuur weer opsturen. Op zich ben je alleen in de nacht van overstappen even uit de lucht, maar de boel omzetten is een fluitje van een cent.

              Reageer


              • #8
                Mijn ervaring is juist dat je aan de telefoon niks voor elkaar krijgt maar in de winkel juist meer, ook al is het nooit voldoende geweest.
                qua compensatie ook niks
                alleen het gebruike boven bundel hebben ze netjes opgelost.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Gebakkenkippensoep Bekijk bericht
                  Mijn ervaring is juist dat je aan de telefoon niks voor elkaar krijgt maar in de winkel juist meer, ook al is het nooit voldoende geweest.
                  qua compensatie ook niks
                  alleen het gebruike boven bundel hebben ze netjes opgelost.
                  Vreemd verhaal, strookt niet met hoe het daadwerkelijk er aan toe gaat.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik ga dat doe. , alvast bedankt voor de feedback en snelle reacties

                    Reageer


                    • #11
                      Zeker vreemd volgens de verkoper had ik er beter een boek over geschreven

                      Reageer


                      • #12
                        Zo vermoeiend dit soort accounts die uiteindelijk het forum de nek om draaien, zielige personen…

                        Reageer


                        • #13
                          Hoe bedoel je?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Gebakkenkippensoep Bekijk bericht
                            Hoe bedoel je?
                            Kippensoep kun je niet bakken!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                              Kippensoep kun je niet bakken!
                              Ach Jos toch ! Kun je wel bakken, alleen gaat wel je rookmelder af.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X