Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen sinds overstap naar Delta

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Problemen sinds overstap naar Delta

Hoi iedereen,

Sinds ik overgestapt ben naar Delta glasvezel heb ik problemen met gamen. Download en upload snelheid zijn perfect, maar met gamen blijf ik in het laadscherm hangen. Op internet opgezocht wat dit kon zijn en veel mensen die hetzelfde probleem ervaren hebben ook een nieuwe router of internetprovider.

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb een Nokia XS-2426G-B

Een eigen modem nemen :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...asvezel-modems

Of een eigen router kopen en in de DMZ van de Nokia plaatsen.

Je kunt ook nog vragen aan de klantenservice of ze je modem willen omruilen voor een ander exemplaar.
    Laatst bewerkt door driepinter; 25 Dec 2023, 07:23.

Reageer

Dankjewel voor je bericht!

Misschien een domme vraag, maar zou het niet iets kunnen zijn in de instellingen van de XS-2426G-B wat dit kan veroorzaken? Iets wat ik zou kunnen proberen aan of uit te zetten voordat ik een nieuwe modem aanvraag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lydia Bekijk bericht
        Dankjewel voor je bericht!

Misschien een domme vraag, maar zou het niet iets kunnen zijn in de instellingen van de XS-2426G-B wat dit kan veroorzaken? Iets wat ik zou kunnen proberen aan of uit te zetten voordat ik een nieuwe modem aanvraag.
        Je zou dit dan nog kunnen navragen bij de klantenservice of er een instelling voor bestaat (is).

Probeer het eens via de Chat of anders Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

of mail naar : [email protected]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X