Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nokia xs-2426g-b geen verbinding met wachtwoord

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• nokia xs-2426g-b geen verbinding met wachtwoord

Goede morgen allemaal .
    Sinds vanmorgen en nokia glasvezel modem maar ik krijg geen verbinding met het modem .
    Ik ga naar 192.168.1,254 , dan krijg ik het inlogscherm waar ik beheer intyp en het wachtwoord zoals beschreven op de onderkant van het modem .
    Maar ik krijg als antwoord terug password hint use the ride password en na enkele malen proberen wordt ik eruit gegooid probeer later opnieuw .
    Maar ik doe precies volgens de beschrijving wat er staat beheer met kleine letters en het wachtwoord met hoofd klein en cijfers .
    Iemand ????

De fout met een 0 (cijfer) of een o (letter) is snel gemaakt.

Reageer

Probleem is opgelost wifi van modem uit en deco`s geïnstalleerd werkt perfect

Reageer

Maar Driepinter@ nu keek ik op mijn delta en daar kreeg ik de melding dat het IP van het modem niet bekend is ook al zo`n vreemd iets het vorige modem was wel zichtbaar zodat ik daar ook de brdge op kon aan of uit zetten.
        Overigens staan er geen O`s of nullen in het wachtwoord .
        2e probleem waar ik nu tegenaan liep was dat de TV boven niet op internet te krijgen is , automatisch geeft het internet gelijk storing , zet ik hem handmatig IP subnet en Gateway erin krijg ik geen ping terug .
        Dus volgens mij zit er bij dat modem iets niet goed .het tv kastje beneden en de tv zelf beneden stonden op het kabelmodem al goed en die werd door het glasmodem gelijk opgepakt .
        De tv boven stond normaal altijd op kabel .

Reageer

Als het IP van het modem niet bekend is wil dit zeggen dat er op dat moment geen internet verbinding is.

Woensdag de klantenservice bellen en zeggen dat je glasmodem geen verbinding met het internet heeft, misschien kunnen ze de storing op afstand verhelpen.

Maar misschien kun je het IP adres van het glasvezelmodem wel niet zien in Mijn Delta, ik weet eigenlijk niet of dit bij glasvezel wel het geval is.
          Laatst bewerkt door driepinter; 25 Dec 2023, 10:29.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X